Via Facebook ben ik in contact gekomen met een vrouw uit de buurt met een lieve tinker. Net samen een bosritje gemaakt. Kon ik mooi mn bange paard meenemen en dat ging Gelukkig erg goed.
Gefeliciteerd met Amy! Wat braaf zou met die feesthoedjes op
@marjan: zere voeten kan idd een tijd duren en meer druk door rijden kun je dan idd best vermijden. Schoenen helpen vaak wel tegen steentjes. Heb je er ook zachte inlages in ??
Het is heerlijk weer om te rijden, dus dat heb ik vanochtend ook maar gedaan. Ik hoorde geen militaire 'herrie' dus de gok genomen en de hei op gegaan. Boon was super braaf, maar een achteloos achter gelaten militaire bumper kwam me toch op een stevige varkenssnort en een sprong opzij te staan Zijn de militairen er eens niet heb je er toch nog last van
Wij zijn vandaag wezen wandelen in het beekbergerwoud en vanmiddag hebben we een middagje Doesburg gedaan. Morgen ga ik weer rijden, dan heb ik cavalettiles.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier is het frisjes en grootste deel van de dag grijs. Vanmorgen met m'n oude merrie naar de kliniek geweest voor een chiropractische behandeling. Ze gaat bijna niet meer liggen om te slapen. Dus ik hoop dat dit helpt.