Daar had ik inderdaad duidelijker in moeten zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@merexa: zit er geen kennis in die gemeente die voor jou mee wil doen... of komt er naderhand een kontrole wáár de bomen daadwerkelijk gepland zijn ??
Merexa schreef:DubbelFun schreef:@merexa: zit er geen kennis in die gemeente die voor jou mee wil doen... of komt er naderhand een kontrole wáár de bomen daadwerkelijk gepland zijn ??
Dat had ik wel gevraagd via Facebook, maar ze komen het brengen.. Dus als ze met die bomen bij een rijtjeshuis komen waar een vrij kleine tuin bij zit krijgen ze wel vraagtekensInmiddels is alles ook al weg. https://nmfgroningen.nl/project/plan-boom/
Bestellen is niet meer mogelijk dus, maar ik heb een kennis die bij mijn huidige gemeente werkt, dus die benader ik maar of er nog een andere optie is om (goedkoop) aan bomen te kopen. Had wel een kweker gevonden waar ik een treurwilg van ongeveer 4meter wilde halen, maar die koste 80,-€
Foreverkliek schreef:@belker chichorei is niet giftig, zelfs gezond voor paarden. Sinds ik deze plant vorig jaar op een biologische kruidenwei zag ben ik er helemaal verliefd op. Heb ook al zaad liggen. Nu nog even wat planten verwijderen die zelfs de shet niet lust en dan kan ik gaan zaaien. Hoop dit weekend een eind te kunnen komen.