Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Humpiedumpie schreef:Hier ook geen maatregelen.
Vanmorgen trof ik het draad op de grond aan. Gelukkig zijn het van die sukkels die er dan toch achter blijven. 1 paaltje lag 20m verderop...
Ze zijn wel wat wilder dus wandelen zat er vandaag niet in. Verder staan ze gewoon rustig hun hooi te vreten, niks aan t handje.
Humpiedumpie schreef:Vanmiddag te horen gekregen dat ik van mijn plekje af moet wegens verkoop van het huis.
Mocht iemand een weiland weten in de omgeving van Apeldoorn?
Echt Verschrikkelijk Balen
_ENGEL_ schreef:Hier helaas behoorlijk stormschade...Onder me volledig vernieuwde dak is de wind onder geslagen waardoor het dak er voor 75% is afgewaaid. Het zit nog wel vast maar is achterover geklapt. Midden in de storm alles vast kunnen zetten met spanbanden, maar vandaag moeten we alles toch repareren. Gelukkig een handige man en mijn vader geeft ook al aangeboden mee te helpen. Op zo'n moment dat je denk even snel te voeren midden in de storm in het donker en je treft zo'n ravage aan dan kan ik helaas maar 1 ding bedenken.... wat een k#t hobby heb ik toch ook, misschien tijd om te stoppen en uit te kijken naar een andere hobby
EllyC schreef:ik moet binnenkort nieuwe voorraad vlas gaan bestellen maar schrok met rot van de prijs. Betaalde ik verleden jaar nog 6,50 nu is het 8 euro per baal geworden.
Heftig.
Heeft iemand ervaring met gehakseld tarwestro als evt. alternatief?