Ik zag dat iemand me volgde op fb, leuk dankjewel
! Wie weet tot ziens?Hier de dekens van afgelopen jaar redelijk heel. Nek van een oude deken op de huidige want die was kapot van m’n Quarter, de tinker heeft een bucas bigneck met de grootste borst verbreder. Ik ga niet Eems proberen voor hem een passende hals te vinden haha!
Dit is t eerste jaar dat ik m tijd, hopelijk niet te veel last van zweten na t rijde.
) Ik was er zo klaar mee dat ik alle andere dekens ga verkopen en alleen nog maar bucas of horseware neem. De Tinkers kunnen op zich prima zonder dekens, maar buiten dat ik een vreselijke hekel heb aan van die harige teddyberen vind ik het ook super onhandig met rijden. 
Mijn paarden krijgen er schuurplekken van door die stroeve voering. Voor mij alleen nog maar Rambo of Rhino
Dat is van Rambo? Moet ik dan mss ook eens naar kijken. Hier blijft niks waterdicht. Ik spuit ze zelf altijd weer in en dan gaan ze weer even mee. Maar vanzelf blijft dat nooit. En ik was ze toch met waterdichtspul van Rambo.
Uiteindelijk afgesloten met rustig over het kruisje draven in plaats van met een gekke sprong er overheen gaan, dus hartstikke braaf.
Dat is wat ik doodeng vindt aan buitenrijden, als ze gaan dan gaan ze, ben altijd zo bang dat ze de weg op rennen en onder de auto komen. Heb dat met mijn vorige paard gehad, die rende in blinde paniek weg uit het bos, door het land van de buurman om een halve kilometer verder de weg op te rennen. Doordat ze van gras op asfalt komt glijdt ze uit en daar lagen we samen op de grond, ik eronder. Is net goed gegaan, als we een minuut later waren geweest hadden we onder een vrachtwagen gelegen die met flinke vaart de bocht om kwam. Sindsdien ben ik niet meer zo op mijn gebak buiten
O.a. hooinetten en wat spullen voor de zadelkamer. Nog een verjaardagsbon bij divoza te besteden. Nog maar eens bedenken waar die aan besteed gaat worden.