Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bamsy schreef:Zijn er meer mensen die nu nog gewoon helemaal scheren?
Heb de mijne wel vaker gedaan rond deze tijd maar je leest regelmatig dat je dan de zomervacht “beschadigd”.
Al denk ik bij mezelf al ik mn eigen haar scheer groeit het ook gewoon weer tot een bepaalde lengte, heb in ieder geval nog nooit het idee gehad dat zijn zomervacht er lelijker van werd.
_Joelle schreef:Ik heb een poging gedaan tot het iets fatsoeneren van Rianne![]()
Ze staat overdag gewoon op het land met aan de voorkant aardig wat blubber dus die pootjes zijn behoorlijk vies![]()
(Oortjes niet gedaan aangezien ik dat te koud vond)
[ [url=m/LoTu3d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IpyCCd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G2K1ah.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYGk6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Icelandshet schreef:_Joelle schreef:Ik heb een poging gedaan tot het iets fatsoeneren van Rianne![]()
Ze staat overdag gewoon op het land met aan de voorkant aardig wat blubber dus die pootjes zijn behoorlijk vies![]()
(Oortjes niet gedaan aangezien ik dat te koud vond)
[ [url=m/LoTu3d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IpyCCd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G2K1ah.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYGk6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanwaar de keuze om de sokken er niet helemaal af te halen? Gezien de manen ook kort zijn (is een fries neem ik aan?) ik denk dat het verzorgder zou staan dan hoe je het nu hebt gedaan
jumpyhorse schreef:Mooi jester![]()
Wat naar van zn hoeven elan_GV!
Hier weer was en vlecht dag gehad gister. Meneer vond t saai dus let niet op zn kop maar ik ben al zooo trots op deze lengte!
[ [url=m/ZH3GGz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u857sV.jpg]Afbeelding[/url] ]
49cm aan haar met n dikke hengstennek waardoor het korter lijkt
Nee sportcoupe staat hem echt niet
Jester_ schreef:Ziet er naar uit idd die hoeven..
Ja gaan rijden bij Bartels dus dan moet je wel netjes haha!
Sportcoupe gaat hem zeker staan :p