En fijn ook dat je nog zo flexibel bent nu!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir1ne schreef:De vorige bewoners van ons huis hadden wel veel last van ongedierte, mede omdat de man overal mais en voer had liggen voor de kippen... hoop daar toch min of meer vanaf te zijn straks
Morpheus dat ziet er mooi uit zeg!!
Morpheus81 schreef:Ir1ne schreef:De vorige bewoners van ons huis hadden wel veel last van ongedierte, mede omdat de man overal mais en voer had liggen voor de kippen... hoop daar toch min of meer vanaf te zijn straks
Morpheus dat ziet er mooi uit zeg!!
Dank je wel! En de tip om van je ongedierte af te komen is toch echt; 'neem een kat'. Of 2. Wij hadden hetzelfde probleem toen we hier kwamen. Het wemelde echt van de ratten en muizen. Wij hebben 4 katten en nu echt geen enkele muis of rat meer te bekennen. En ook geen keutels meer. Ik sluit elke nacht 2 van de 4 katten op in de stal en zo blijven dus ook mijn paardenspullen heel, want er komt echt geen muis of rat in!
Flew schreef:Mooie boxen!
Mijn zus(je) is jarig, maar een verjaardagsfeest zit er, gezien de omstandigheden, niet in. Daarom hebben mijn boys (zij rijdt ze ook zo nu en dan) een feestje voor haar gehouden:
[ [url=m/diDaKm.jpg]Afbeelding[/url] ]