Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadia schreef:Sardis schreef:Heeft iemand hier ervaring mee?
http://thehaypillow.com/13-slow-feeder- ... illow.html
Ondanks dat ze behoorlijk aan de prijs zijn, vind ik ze er wel interessant uitzien
Ik lees al een tijdje mee omdat ik ook op zoek ben naar een goede oplossing voor het hooi. Die Hay Pillow ziet er knap uit, maar inderdaad prijzig. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd naar ervaringen.
Tancreda4 schreef:Mijn shetje krijgt hooi uit een 3x3 hooinet en toch gaat dat nog best snel vond ik. Dus wat dacht ik; ik doe een netje in een netje. Een 3x3 net in een 3x3 net. Nou, niet doen mensen. Arme ding stond met een heel lege buik maar een heel vol hooinet mij zielig aan te kijken eind van de middag, schaam mij rotDan maar wat meer en sneller eten, dat ga ik niet nog eens proberen, arm ding
![]()
NiFallor schreef:Dan hang je de moeilijke versie er toch gewoon bij? Dan hebben ze de keuze en kun je uiteindelijk misschien alsnog overstappen.
DubbelDun schreef:In de 2x2 netten maak ik altijd een beginnetje (plukje er uit trekken) dan worden ze niet zo gefrustreerd.
Grit schreef:We zijn ook weer bezig met een nieuw idee (slowfeeder nummer 4). De paarden eten inmiddels behoorlijk snel uit de 3 cm mazen. Maar ze rukken hier al zo hard aan (we hebben helaas geen "grazende" paarden, maar er moet en zal een heel pluk voordroog doorheen), dat ik niet een nog kleinere maas wil.
Dus nu overwegen we om het voordroog weer gewoon los te voeren (verspillen doen ze niet). En er dan een slowfeeding strozak bij te hangen, waar ze de rest van de tijd uit kunnen plukken. Aan stro kunnen ze niet zo rukken, dus dan kunnen we kleinere mazen pakken
soesita schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring Lotto. Ik ben ook aan het overwegen om zo'n tas aan te schaffen.
Je hebt ze dus gewoon vrij in de ruimte opgehangen of met een enkel touw tegen een stalwand aan?
Jotoma schreef:Wat is het voordeel van deze zak tov een gewoon hooinet? Voor 15eu heb ik die van EJ..