Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Toekie, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik vind het vreemde dat ze mij afgelopen winter en deze zomer prima bevielen en de problemen pas dit najaar begonnen zijn.
Ik snap gewoon niet waar dit aan ligt. De enige verklaring is het merk, maar tegelijkertijd lees ik hier ook van veel mensen negatieve verhalen ongeacht het merk. En dat was volgens mij ook afgelopen winter niet zo.
russel schreef:Diana1, jij hebt 2 merries en merries zijn vaak schoner op stal, doen poepen op 1 hoop en plassen natuurlijk altijd in de hoek of achteraan in de stal. Dat is makkelijker bij te houden,
russel schreef:MIjn volgende paard wordt denk ik dan maar een merrie
Fitzroy schreef:Toekie, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik vind het vreemde dat ze mij afgelopen winter en deze zomer prima bevielen en de problemen pas dit najaar begonnen zijn.
Ik snap gewoon niet waar dit aan ligt. De enige verklaring is het merk, maar tegelijkertijd lees ik hier ook van veel mensen negatieve verhalen ongeacht het merk. En dat was volgens mij ook afgelopen winter niet zo.
diana1 schreef:@Toekie,
Als je één zak korrels in de kruiwagen gooit, daarover één emmer (regen)water gooit, een kwartiertje laat staan, zul je zien dat je een gigantische berg strokorrels hebt.
Als je dit vervolgens door de laag mot in de stal harkt heb je een mooi aangevulde bodem.
Het water is dan inmiddels in zijn geheel opgenomen door de korrels en dus is het "gewoon" een droge laag mot die vervolgens absorbeert als de beste.
Op deze manier doe ik het geruime tijd en het bevalt nog steeds