Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Wat een dag mentjuh
Ik heb een heel interessante dag gehad, historische landbouwdag in schinveld.
[ [url=m/eEKdje.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen op zoek naar een stalling die me echt zint. Valt vet tegen.
Ben toch alweer aan het denken Kim weg te doen. Maar zal dan eerst wat voor Diva moeten regelen.
Lynn_Nikita schreef:Azmay schreef:Wat een dag mentjuh
Ik heb een heel interessante dag gehad, historische landbouwdag in schinveld.
[ [url=m/eEKdje.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen op zoek naar een stalling die me echt zint. Valt vet tegen.
Ben toch alweer aan het denken Kim weg te doen. Maar zal dan eerst wat voor Diva moeten regelen.
Waarom niet een leenshet oid erbij als je eerder een nieuwe eigenaar dan een stal vind
Azmay schreef:oIk wil ze eigenlijk even helemaal niet meer aan huis, haal er te weinig lol uit op het moment. Is gewoon een vervelende verplichting en zo wil ik het niet.
Heb gerekend dat ik met 1 op pension evenveel kwijt ben als 2 thuis, (bedenk me nu dat ik de weihuur niet mee heb gerekend dus zal nog goedkoper zijn met een beetje geluk). Dus dan heb ik even tijd om alles op een rijtje te zetten en me te bedenken hoe en of ik Diva terug aan huis wil.
Selka schreef:Antheman, maar het gaat wel? De draad weer oppakken? Vervelend dat je nu weken aan werk in "moet" halen.
Citaat:Wat voor zand hebben jullie in de paddock/bak? Wij wilden M3C doen maar dat is heel erg zwaar zag ik bij de pp van de buurvrouw. Snippers is niet handig want ik wil de mest op de composthoop. Idee is iedere 2 m. drainage, de buizen opvullen met split en dan een laag zand. Iemand tips?
Lynn_Nikita schreef:Azmay schreef:oIk wil ze eigenlijk even helemaal niet meer aan huis, haal er te weinig lol uit op het moment. Is gewoon een vervelende verplichting en zo wil ik het niet.
Heb gerekend dat ik met 1 op pension evenveel kwijt ben als 2 thuis, (bedenk me nu dat ik de weihuur niet mee heb gerekend dus zal nog goedkoper zijn met een beetje geluk). Dus dan heb ik even tijd om alles op een rijtje te zetten en me te bedenken hoe en of ik Diva terug aan huis wil.
Ik bedoel ook eerst die ene verkopen als je geschikte koper vind en ter overbrugging voor je een geschikte stal hebt evt lengte als gezelschap.