Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier niet meer,spelen druk met elkaar.Vanmiddag hedden ze hun race/klier-uurtje...moest even adem inhouden toen ze vol gas doordenderden richting paddock.Daar staat een tijdelijke,zeer smalle en bochtige afzetting.Heb geen draden en palen zien vliegen
Als je er wat van zegt,zitten ze je raar aan te kijken...o,had ik niet gezien en zo hard praat ik niet.Of lekker gaan bellen en dan zo zachtjes praten dat die telefoon eigenlijk overbodig is
.Muziek aanzetten onder het mom van...ja,daar zitten ze ook te praten.Snap dat nooit zo 
, treinreizen vind ik ook vreselijk, gelukkig hoeft het bijna nooit. Maar als je ziek bent lijkt het mij helemaal een bezoeking.....

Dus nog maar gevraagd of het in januari kan. Ook geen probleem. Mijn man had gezegd dat hij dan wel een andere auto geregeld zou hebben. Daarom toch maar geen trekhaak onder mijn auto. Maar ben bang dat januari ook niet gaat lukken pfffff. Weet even niet hoe ik het moet gaan regelen. Marjo89 schreef:Auto huren ? Vrienden lief aankijken.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met slaan van een put voor water ? (Grondwater)
Van voorjaar wil ik offerte doen bij loonwerker .

dat was binnen een half uur klaar.
).Wel kunnen we uitbreiden in de toekomst.