Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melizz13 schreef:pmarena; ziet er mooi uit wat zullen jou paardjes genieten!
fojoe schreef:pmarena, hoe groot zijn die tegels?
ik heb stoeptegels van 30x30 maar die trappen ze - zeker aan de zijkanten - helemaal de grond in
ik ga nu proberen om 2 lagen op elkaar te leggen.
ik heb er toch genoeg![]()
ik heb ook oude boordstenen liggen: betonnen gevaartes van 1 meter bij 20 centimeter, ongeveer 4 cm dik.
die blijven wel perfect liggen.
ze zijn wel loodzwaar
Dinopino schreef:leuk gedaan. alleen mijn ervaring met de zoutstenen is zo dat ze na een paar regenbuien vanzelf oplossen. In pegasus stond een leuke oplossing voor zoutstenen in de buitenlucht. Daar sneden ze een jerrycan uit en legde de zoutsteen er in zodat bij regen de zoutsteen droog bleef. Wat zonde van je tunneltentje.
MirjamN schreef:@pmarena: ben pas langsgereden en zag Rena lekker rondlopen. Leuk hoor! Kom graag een keer van dichtbij kijken!
Ik heb mijn wei pas weer een beetje verbouwd en ben nu naar voren aan het uitbreiden. Misschien kan ik over een aantal weken wel een doorsteek maken, dan heb ik een soort grote "O". Nu we sinds een week erbij wonen, kan ik goed zien hoe het werkt en Hans loopt eigenlijk heel regelmatig heen en weer, om te drinken, rollen, eten, mesten etc..Erg leuk om te zien!