Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjaR schreef:belle_boef schreef:Ik heb kunststof palen en vind het fijn. Ze rotten niet, enigszins wat buigzaam en kunnen een stootje hebben als ze er per ongeluk tegen aan komen.
Welke dikte en lengte heb je? En hoe heb je de stroomdraad of -band erop gemaakt?
Liiesjjj schreef:Hoi allemaal! Stille meelezer hier. Ik hoop dat ik even zo brutaal mag zijn om een oproepje te plaatsen in het topicMijn paard staat momenteel ook op een paddock paradise, maar helaas stoppen zij ermee per 1 oktober. Daarom ben ik rustig aan op zoek naar een ander plekje voor haar. Ik zie altijd allemaal mooie plekjes voorbij komen in dit topic en ik dacht ik waag de gok gewoon. Daarom de vraag of iemand in de buurt van Hardenberg een plek vrij heeft voor een lieve, sociale merrie
ClaudiaHS schreef:Liiesjjj schreef:Hoi allemaal! Stille meelezer hier. Ik hoop dat ik even zo brutaal mag zijn om een oproepje te plaatsen in het topicMijn paard staat momenteel ook op een paddock paradise, maar helaas stoppen zij ermee per 1 oktober. Daarom ben ik rustig aan op zoek naar een ander plekje voor haar. Ik zie altijd allemaal mooie plekjes voorbij komen in dit topic en ik dacht ik waag de gok gewoon. Daarom de vraag of iemand in de buurt van Hardenberg een plek vrij heeft voor een lieve, sociale merrie
De lange ransuil in Langeveen had laatst nog plek. Geen idee of dat te ver is of niet?
BrittS schreef:Hier is het schuistalletje voor de mini's afgewerkt met luikjes en kozijnen. Nu alleen nog nokvorsten, maar die kunnen we vooralsnog niet tweedehands vinden, komt nog wel![]()
De luikjes kunnen ook dicht, maar ze zijn vooral voor de sierOnder de raampjes groeien eetbare bloemen, kan niet wachten tot ze bloeien!
[ [url=m/YsTaS8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tF9KlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hYulJd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij moest in dezelfde stijl als de grote schuilstal:
[ [url=m/fj9Fpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
(tuintje rechts op de foto moet nog aangepakt worden)