Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jumpyhorse schreef:Mijn welsh heeft trouwens een pluk uit zijn staart getrokken met opstaanweet een van jullie of dat terug groeit? Hij heeft iniedergeval voorpluk extensions genoeg met prijskamp
(voorpluk is al 3/4 hoofd aar he langer mag altijd)
Sanne96 schreef:Ik ben ook super blij met mijn schimmel, ze is ook nooit echt smerig.
Als ik om me heen kijk zie ik zwarte en bruine onder de modder en stof. Dat stof is bij mn schimmel niet zo zichtbaar haha
Saar88 schreef:Sanne96 schreef:Ik ben ook super blij met mijn schimmel, ze is ook nooit echt smerig.
Als ik om me heen kijk zie ik zwarte en bruine onder de modder en stof. Dat stof is bij mn schimmel niet zo zichtbaar haha
Precies! Hier een zwarte maar die is ondertussen zo dof![]()
(Geen warm water dus wassen is er niet bij)
Mizsz_Kitty schreef:Avalanche81 schreef:Gewoon nooit een merrie met een witte staart kopen
Had ik dat maar van te voren geweten
AlphaDaemon schreef:@Skippy01, ik heb ook wel eens gekeken of ik een staartzak kon gebruiken, maar ik las wel dat je die niet om mag laten. Volgens mij omdat dan de staartwortel niet kan "ademen" en dus haren uitvallen of zelfs dat de staart afsterft. Wat voor soort staartzak heb jij?
Skippy01 schreef:AlphaDaemon schreef:@Skippy01, ik heb ook wel eens gekeken of ik een staartzak kon gebruiken, maar ik las wel dat je die niet om mag laten. Volgens mij omdat dan de staartwortel niet kan "ademen" en dus haren uitvallen of zelfs dat de staart afsterft. Wat voor soort staartzak heb jij?
Staartzak zit er hier vaaaaaak om. Maar ik heb er wel eentje die je door je vlecht 'knoopt' en die dus niet de staartwortel bedekt, alleen het staarthaar. Je maakt dus een losse vlecht, hangt deze in de zak, en haalt de uiteindes van de staartzak door de vlecht en knoopt deze aan elkaar.
[ [url=m/k4hkFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirriejj schreef:Weet jij toevallig van welke stof deze is? Dat is nog wel eens de moeite waard om bij Lola te proberen namelijk.
Sunshinedaan schreef:Hallo, mag ik me ook melden hier?
Ik heb 4 minipaardjes en ga met de oudste (6jr) starten met dressuur menwedstrijden.
Nu moet ik haar manen een beetje fatsoenlijk kunnen vlechten
Heb al naald en draad in huis en haar manen netjes geknipt. Nou nog wat uitdunnen.
Ze heeft een brede manenkam, waardoor het hele dikke knotten worden denk ik.. Ik ga oefenen en dan volgt er een foto![]()
[ [url=m/5nYqgB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn ze alle 4.
Links 2 5 jarige Sem, daarnaast veulen Amy van nu 6 mnd, daarnaast Fleur (merrie in kwestie) en rechts Cookie van 3,5 jr.