Azmay, Dankje

Daan en ik reden achter elkaar op de snelweg. Af en toe haalden we elkaar in. En kon David mooi foto's maken vanachter het raampje

Ik ben eigenlijk al een hele tijd ziek, maar loop daar niet zo mee te koop. Vanaf het winter zijn mijn darmen niet goed meer. Heb toen noodgedwongen 2 keer prednison gehad. Omdat ik 2 keer achter elkaar een longontsteking heb gekregen. Dat heb ik bijna elke winter, dus op zich is dat niet zo erg. (Dat hoort een beetje bij me als longpatiënt).
Maar de laatste prednison- en antibioticakuur hakte er zo vreselijk in, dat mijn darmen nu niet meer goed werken.
Ik loop bij de internist al een tijdje en vandaag ben ik weer geweest. Want ik kan heel veel eten niet meer verdragen, vooral gluten niet. En ben intussen al 10 kilo afgevallen. (Wat ik niet zo erg vind) Maar de reden is het niet waard. Ik voel mij een dweil. Omdat ik geen voedingsstoffen meer opneem. En moet echt dingen plannen, omdat ik continue bij de WC in de buurt moet blijven. Heel vervelend!
Nu is het afwachten op een oproep voor een maag- en darm onderzoek. Dan gaan we hapjes nemen uit dikke- en dunnedarm. Dat vind ik best eng!!!
En over 3 weken een dagopname voor nog wat andere onderzoekjes. Ben er nog wel even zoet mee, maar hopelijk vinden ze een oorzaak. Want hier word ik letterlijk moe van. Het vreet energie!
Ik was van plan om straks eens bij de action te kijken voor iets tegen de vliegen.
Daan heeft vanmorgen keurig het masker om Nick zijn hoofd gedaan.

Als de Action niet wat heeft, loop ik even bij de intratuin naar binnen, misschien hebben ze daar nog wat.