Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sakvis schreef:Azmay, kan je niet met de buren afspreken dat het paard bij je mag komen, als ze beestjes vrij is? Wellicht is het dan een goede stok achter de deur. Groene zeep lijkt mij niet effectief. Kan mij wel voorstellen dat die beestjes er niet van houden. Maar ze volledig uitroeien met groene zeep lijkt me niet mogelijk.
ohjajoh6 schreef:Ik begrijp het niet Azmay; zijn de genoemde buren dan ook familie van jullie? Of is het hun weide, waar dat jij jouw paarden op zet?
Want als dat nu het geval is, is het dan geen optie dat jij gewapend met de juiste bestrijdingsmiddelen, de mijt te lijf gaat bij die paarden? Zodat ze gezamenlijk de wei op kunnen? Want waarom staan de paarden van de buren dan constant op stal? Ik denk dat dit ook al niet goed is voor de weerstand en lage weerstand en je raakt de mijt zeker niet kwijt...
Anke schreef:Lijkt me wel wijs om ernaar te laten kijken.
ohjajoh6 schreef:Ik heb je topic hierover gedeeltelijk gelezen Sandra en kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor wat je allemaal voor je paard doet.