Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kristelhans schreef:Wat is dan eigenlijk de beste aanpak? Vorig jaar hadden we nog geen trekkertje, nu wel. Denk dat de bak morgen wel sleepbaar is.. we hebben wat leem in het zand dus het blijft een soort compacte 'koek' zeg maar, heel fijn maar vind het soms lastig in te schatten wanneer te slepen. Hij is niet ongelijk nu maar denk dat wanneer het vriest je er toch last van krijgt want de hoefafdrukken enzo zijn hier en en daar wel diep. Beetje gekke uitleg maar snap je 'm? Wat is nu het handigst om te doen?
Zapje schreef:Ik heb even in je profiel gespiekt en idd wat een gespierde fjord zag ik daar! Mooi hoor.
kristelhans schreef:Oh ja en toen toen we Viola kochten 'voor erbij' dacht ik nog; lekker makkelijk, 2 paarden van hetzelfde ras..
DubbelDun schreef:Hier wordt er ook niet met een bal gespeeld, als hij in de weg ligt krijgt is een schop. ,aar dat is per ongeluk.
Sinds Mooni weg was is er niet meer naar omgekeken en toen hij overduidelijk lek was heb ik hem weggegooid
@spatter: mooi hoesje !!
@horsies: ik zou daar echt geen genoegen mee nemen. Als zij het zelf voeren dan konden ze het helemaal zo weer komen halen en de rest van de balen ook. Daar zou ik nu ook geen vertrouwen meer in hebben.