Wat ik gezien heb is zo'n blauwe voerton omgekeerd op een standaard en onderaan een klein hooinetje. zodat er steeds maar een klein beetje hooi in het net hangt en dus niet alles nat wordt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vie schreef:
http://paddockparadise.wetpaint.com/page/Slow+Feeders
Gave constructie, maar ik vraag me af waar ik dat aan ga bevestigen midden op de wei. Dan moet ik al een heuse palenconstructie maken. *Gat erover nadenken...*
Edit: Ik ga voor deze:
We hebben nog ergens zo 'n ton staat!
Ik heb vandaag nog een constructie gemaakt voor stukjes wortel-appel-brood-whatever te voeren. Ik heb zo 'n goedkope tubtubbie-dinges-emmer van de action genomen, handvaten aan elkaar geknoopt, twee grote gaten in de zijkant en aan een touwtje opgehangen. Ze hebben wat behendigheid nodig, maar toen ik vanavond terug bij de paarden was, zat er niets meer in de emmer. Ze hebben het dus door.Alleen nog even wat aan de ondergrond fiksen, die is nl. zand en fruit+zand = kleven (hangt in de stal). Zal morgen een foto maken!
Vie schreef:Of ik doe het dus met van die strips, zoals hierboven uitgelegd.Heb ik niet gedaan, de link staat erbij van de site waarvan ze komen.Ik ben wel van zin ze te maken. Als ik ze zelf maak, boor ik gaatjes naast het grote gat en knoop ik er zo een stuk hooinet op.