Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickeltje schreef:Ik zit plotseling met een mest probleem.
Mijn paarden staan nu een maand aan huis en de eerste maand mochten wij de meest brengen naar de mestplaat van onze veeboer buurman.
Maar die had vandaag aan het het toch dagelijks wel meer met is dan hij verwacht had, dus dat zijn mesthoop nu te snel vult en of we dus een andere optie willen zoeken.
Ik heb 5 paarden, wil liever niet gaan werken met een aanhanger, die moet ik dan elke 2 weken, zo niet vaker, ergens zien te legen.
Ik heb nu een offerte opgevraagd voor het plaatsen en op afroep legen van een 6 kuub container...
Hebben jullie daar ervaringen mee?
Of andere opties?
Het gaat om mest van 5 paarden, zonder stro of vlas ofzo, alleen mest.
Nickeltje schreef:Ow... 10 kuub voor de helft van paarden dan wat ik heb en dan zo vaak legen...
Dan is 6 kuub ( ik zit echt ergens met ruimte) niet voor 2 maanden dus met de 5 die hier staan...
De container, hoe gaat dat legen, wordt een volle container meegenomen en een lege terug gezet ( zo gaat het met puin) of wordt er 1 geplaatst en die steeds geleegd?
Dais_ schreef:Hoe geef je dat? Ik heb letterlijk valeriaanpillen in wortels verstopt maar ze spuugde de pillen allemaal uit en de wortels liet ze vervolgens ook liggen want ze voelde zich bedonderd en vertrouwde me niet meer met mijn wortels
Nickeltje schreef:Mijn oprit is verhard ( maar niet mega breed) en zoals ik het nu dan een beetje voor mij zie, zou de container zijwaarts geplaatst, naast die oprit staan...
Als dat zou kunnen...