Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kelseyclover schreef:er werd mij gister door een instructrice verteld dat je zo al 150 euro aan voer kwijt bent? Dit kan toch nooit als het gaat om een D-pony? En hoeveel kost een zak voer gemiddeld (20kg) en weten jullie ongeveer hoeveel een pony eet? (Per maand) 1/2 zakken? Hij staat overigens gemiddeld 12 uur op de wei en krijgt ook hooi.
Majabeestje schreef:kelseyclover schreef:er werd mij gister door een instructrice verteld dat je zo al 150 euro aan voer kwijt bent? Dit kan toch nooit als het gaat om een D-pony? En hoeveel kost een zak voer gemiddeld (20kg) en weten jullie ongeveer hoeveel een pony eet? (Per maand) 1/2 zakken? Hij staat overigens gemiddeld 12 uur op de wei en krijgt ook hooi.
€150 op jaarbasis zeker?
kelseyclover schreef:er werd mij gister door een instructrice verteld dat je zo al 150 euro aan voer kwijt bent? Dit kan toch nooit als het gaat om een D-pony? En hoeveel kost een zak voer gemiddeld (20kg) en weten jullie ongeveer hoeveel een pony eet? (Per maand) 1/2 zakken? Hij staat overigens gemiddeld 12 uur op de wei en krijgt ook hooi.
kelseyclover schreef:Majabeestje schreef:
€150 op jaarbasis zeker?
Mij werd verteld per maand, als dat zou zijn zou dat echt veel zijn