Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Wordt het op de grond niet een enorm zooitje zo, helemaal als het regent.
Wij hebben de kuubkist onder het afdak geplaatst en nu de boxen ook open staan hangt daar ook een netje.
Deaglán schreef:@vie, ziet er goed uit jouw PP. Het is dan mss een "rare" vorm maar volgens mij geeft dat alleen meer mogelijkheden.
Ik heb nog even een vraagje voor de gevorderde PPers. Hoe zetten jullie de roosters in de grote hooibakken vast? Vol goede moed had ik gisterenavond nl een rooster op het hooi geplaatst, in de grote grijze hooibak, en deze via de onderkant met touwen en haken zo vast gezet dat het rooster er niet uitgehaald kon worden.
Vanmorgen lag de bak op zijn kant en het rooster lag er een beetje verbogen in (nog steeds vast aan de haken). Ikzelf heb het vermoeden dat 1 van de pony's met zijn hoofd onder het rooster is gekomen en zichzelf op die manier heeft klem gezet.
Zelf ben ik er behoorlijk van geschrokken en heb het rooster e.d. meteen verwijderd (de pony's zelf lijken er niets aan over te hebben gehouden want die stonden er weer net zo vrolijk uit te eten)
Deaglán schreef:@Antheman, ik heb een SH die niet snel goede spullen weggooit maar het ook niet erg vindt om iets weg te geven als je er netjes om vraagt(maar volgens mij was het gewoon betonijzer met gaten van 10x10 cm).
Ik heb het met een betonschaar op maat geknipt en omrand met tuinslang en tyribs, helaas zijn mijn pony's nogal vindingrijk als het om eten gaat en is de kortste route naar het eten belangrijker dan hun gezondheid(volgens mij kan ik beter met netten gaan werken)
Antheman schreef:10 bij 10 heeft weinig zin als het om slowfeeders gaatIk zoek echt wel iets met max 4,5 cm. maaswijdte.