MarjanB schreef:Lewie had elke keer een snot oog maar kon er maar niks van vinden en niks hielp. Die had dus een grasaar onder z’n ooglid vast zitten in de hoek. Gister het vlechtje uit z’n voorpluk gehaald en nu kan ie in de andrelon reclame
[
Afbeelding ]
Met Lando een rit van 10km gemaakt en die was nog niet moe, t is zo’n heerlijk beest!
[
Afbeelding ]
Heb je hem er helemaal goed uit kunnen krijgen ?
Die grasaren zijn zo k*t , heb ze ook wel eens bij m'n trimhonden.
Waterbakken heb ik alles kunststof met vlotters met tyleen leidingen , zolang het niet echt hard vriest blijft bij mij alles gewoon erop. En dat gaat afgelopen 4 jaar eigenlijk wel goed.
Heb 1 grote stalen bak en die is gevuld met water en bik ik meestal even een wak in. of ik leg er in de avond isolatieplaten op zodat de bovenzijde niet bevriest.
Hier gisterochtend al vroeg op pad om de pony naar de kliniek te brengen.
Daar hebben ze de rotte kies eruit gehaald en de opengebroken onderzijde van de kaak helemaal schoon gemaakt.
Was best bizar, ze konden vanaf de bovenzijde tot de onderzijde van de tand gewoon doorprikken met een prikker. Gewoon een open verbinding.
Dus dat zal goed pijn gedaan hebben.
Spoiler:
r
Volgende week nog even voor controle maar hopelijk gaat alles zich nu herstellen.
Matheno schreef:Die ga ik denk ik ook in de bomensingel aanplanten. Ik mis nu echt een beetje kleur.
Kleurrijke bomen , doe mij er ook een paar voor in de houtwal.