Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@xXutopiaXx: ik zat te kijken naar wat voor omheining je nu voor zo'n kleintje nodig hebt en zie nu de grote Berner Sennen pas op de achtergrond
Solleke_Noah schreef:Symke schreef:Weegbree zou ik idd ook niet mee zitten.
Ik heb opeens hondsdraf in de wei! Bah
Dus zoeken en uittrekken
Sowieso in voortuin opeens belachelijk veel hondsdraf tussen de rozen
Is ook een voorjaarsbloeier dus momenteel lekker aan het bloeien.
Hondsdraf is in principe giftig maar mijn ervaring is wel dat paarden het laten staan. Ik denk ook niet dat het in je weide heel erg gaat woekeren op termijn want de plant verkiest toch meer schaduwrijke condities.
xXutopiaXx schreef:
Over onrustige weken thuis gesproken.. dat heb ik hier helemaal nog niet verteld volgens mij... als je toevallig m'n topic de laatste weken hebt gelezen, heb je 't wel kunnen zien. Maar m'n vriend en ik zijn uit elkaar... hij is hier in december vertrokken en ik ben al die tijd al keihard bezig om het huis op mijn naam te krijgen en hem uit te kopen, want ik wil hier natuurlijk niet weg!! Maakt alles hier thuis doen toch wel ff anders, en is wel lastig om niet echt te kunnen sparren met iemand over bijv. weideonderhoud.. maar we (ik en de beestjes) komen er wel
Maartje_M schreef:Afgesproken dagen zijn voorbij. Ik heb nog een beetje. Ze heeft nu 10 dagen gehad.
We voeren idd hooi, uit netten. Ze heeft nooit gehoest of zichtbaar last gehad