Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@Akshay: zit ze niet ergens verstopt op een stel eitjes ?? Kipjes zijn daar heel goed in.
betadine schreef:Marloes: Rozenbottels (rugosa hansa) mag ik morgen nog 70 stuks ophalen. Dat valt qua ingraven nog mee is blote wortel.
De bomen zullen hier zelfs in de droogste zomers geen water tekort komen. Wij zijn gezegend (niet dus) met een giga aantal ondergrondse bronnen. Waar er vorige zomer overal een sproeiverbod heerste stond mijn kelder nog steeds met 10 cm onder water. Mijn achterliggen stukje wei is ook meer mos als gras ondanks er een goede helling is en mijn piste is hierdoor niet berijdbaar.
Je hebt wel gelijk hoor over die kleinere bomen. Die passen zich beter aan. Ik ben gewoon niet zo geduldig![]()
Welkom Buxy en suc6 met het bijbenen hier. Ik denk dat dit bijna het actiefste topic is van bokt
DubbelFun schreef:@Akshay: afhankelijk van de lengte van de vleugels zou je het ook eens wat hogerop kunnen zoeken. De kans op een rover is natuurlijk altijd aanwezig, maar vaak heb je dan welk eerst een hoop herrie gehoord en wat veertjes gevonden.