) en moet nog mijn brood ophalen. Dan is de dag ook wel om, denk ik zo. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en moet nog mijn brood ophalen. Dan is de dag ook wel om, denk ik zo.

Wel eindelijk een droge bak en in het zonnetje dus dat is wel fijn. En inmiddels heb ik nog niks gedaan.. beetje theeleuten in de zon..

Ben o.a. bezig geweest met onkruid trekken in de bak, niet helemaal de standaard activiteit voor de kerstvakantie 
Wendy schreef:@fabster: respect! Knap hoor, 5 paarden in beweging houden! Doe je dat normaal gesproken ook helemaal zelf?
)
*fjordenfan* biscaya schreef:Het paard is godzijdank heel vredig gegaan..mooier hadden we t niet kunnen wensen..
Helemaal leeg nu..
Ik hoop dat 2016 een vrolijker jaar wordt!

Ik was er zelf niet bij, maar stalgenootje (tevens eigenaresse van de Shet) heeft het op film (betrapt
)
Maar ik denk dat ik gewoon veel te veel dingen wil, en dan moet je keuzes maken he? Maar blijf het leuk vinden om te lezen hoe jij dat bijvoorbeeld aanpakt 

maar misschien is dat ook omdat ik nauwelijks ervaring met ze heb
kristelhans schreef:Hoe is het eigenlijk met de vuurwerk buren? Weet niet meer wie daar last van had maar was wel een gedoetje toch?