Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Ik heb ook een leuke:
Gisteravond een offerte aangevraagd bij een houtbedrijf in de omgeving met een tekening zoals ik de kast wil. Krijg doodleuk de prijs voorgeschoteld €898,-![]()
Daar kan ik wel meerdere kasten van maken! Nu gaan we zelf op onderzoek uit wat voor hout we het beste kunnen nemen en maken 'm dan zelf.
_Lorette_ schreef:[ Afbeelding ]
Wij zijn een klein stukje verder. Ik wacht nog op de hoofdstelhangers.... Vond de ijzers wel een grappig idee, maar het is minder praktisch dan hoofdstelhangers. Bovendien kan ik op een hoofdstelhanger gewoon een longeerlijn kwijt, dat gaat me hier niet op lukken.
Leen schreef:Zo te zien gewoon op een blokje tegen de plaat en nagels door de gaten van de ijzers zelf. Het zit er inderdaad wel heel mooi uit, maar minder praktisch. Misschien had het wel gekunnen als je de afstand tussen ijzer en achterwand groter had gemaakt.
marlies405 schreef:@beatje, ik heb thuis nog wel een aantal dekjes liggen. En in m'n andere kast op stal liggen m'n dekens. Nu is m'n kast nog netjes. Ik hoop dat ik het zo kan houden maar ik beloof niks![]()
En ik zoek nog een oplossing voor m'n longeersingel want die wil ik eigenlijk ook graag in m'n kast. Dus als iemand suggesties heeft.
Afmetingen van m'n kast zijn 1.80 hoog 1 meter breed en 80 cm diep.