Sardis schreef:ik ken iemand die er elke avond een (niet los geschudde) plak stro bij de slowfeeder met mazen van 20 mm bijdoet, en dat gaat prima, zijn ze lekker lang mee bezig
Dank. Dan ga ik denk ik maar eens wat uitproberen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingrid_92 schreef:Ik heb een 1000 litervat op de kop getikt. Die ga ik door de helft zagen en er 2 slowfeeders van maken. Nu vroeg ik me alleen af hoe jullie hier het net in bevestigd hebben? Bij een kuubkist zin de hoeken natuurlijk 90 graden en kun je er een vierkant rooster in maken. Bij een litervat heb je ronde hoeken, dus dat lijkt me lastiger. Zijn er speciale roosters om in litervaten te monteren? Ik wil er een net in hebben, maar het net moet je, lijkt mij, wel weer vast maken aan een frame. Of.... hoe hebben jullie dit gedaan?
Ingrid_92 schreef:Ik heb een 1000 litervat op de kop getikt. Die ga ik door de helft zagen en er 2 slowfeeders van maken. Nu vroeg ik me alleen af hoe jullie hier het net in bevestigd hebben? Bij een kuubkist zin de hoeken natuurlijk 90 graden en kun je er een vierkant rooster in maken. Bij een litervat heb je ronde hoeken, dus dat lijkt me lastiger. Zijn er speciale roosters om in litervaten te monteren? Ik wil er een net in hebben, maar het net moet je, lijkt mij, wel weer vast maken aan een frame. Of.... hoe hebben jullie dit gedaan?
Sardis schreef:Heeft iemand hier ervaring mee?
http://thehaypillow.com/13-slow-feeder- ... illow.html
Ondanks dat ze behoorlijk aan de prijs zijn, vind ik ze er wel interessant uitzien
2a54z6e45r6r schreef:xxpinczowxx schreef:Hebben jullie nig ideeën voor een slowfeeder op stal? Een net opgangen wil ik liever niet omdat paardlief dan met een scheef hoofd moet eten..
Iets met hout lijkt me wel wat, ben zelf aardig creatief dus hoop dat ik iets leuks kan maken met jullie ideeën
[ Afbeelding ]
Ik zag dit online passeren