india schreef:Rianneke heb jij uiteindelijk nog los geleverde kokosvezel gevonden?
Nee
 Maar ik wil ze wel graag
  Maar ik wil ze wel graag   
 Ben erg benieuwd naar dat monster van jou geplozen kokosvezel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, omdat ik de bodem wel erg zwaar vind voor ze om ook in te kuieren. Ze staan met 2 en er wordt wel gestoeid op achterbenen staan, elkaar achterna zitten dus die bodem moet wel wat aankunnen om het leuk te houden voor ze. Alleen zand gaat dus niet.
 , omdat ik de bodem wel erg zwaar vind voor ze om ook in te kuieren. Ze staan met 2 en er wordt wel gestoeid op achterbenen staan, elkaar achterna zitten dus die bodem moet wel wat aankunnen om het leuk te houden voor ze. Alleen zand gaat dus niet.                                                         
 maar het kokos bleef in de weidesleep hangen en ging kraters slaan in het zand. Gewoon de trekker er overheen laten rijden en die met de banden de boel aan laten rijden. Daarna zou zo'n rol ideaal zijn denk ik, maar wij hebben het met een pallet gedaan.
  maar het kokos bleef in de weidesleep hangen en ging kraters slaan in het zand. Gewoon de trekker er overheen laten rijden en die met de banden de boel aan laten rijden. Daarna zou zo'n rol ideaal zijn denk ik, maar wij hebben het met een pallet gedaan. en bespaar jezelf een hoop extra gegraaf en gehark
   en bespaar jezelf een hoop extra gegraaf en gehark   

dus ik houd het bij een combinatie van harken en slepen met een pallet.
  dus ik houd het bij een combinatie van harken en slepen met een pallet.

india schreef:ik heb net een monster opgevraagd van die geplozen kokosvezel
per baal 30 kg kost 18 euro
23 baaltjes nodig
= 414 euro ex verzendkosten (ex btw?)
krijg ik van de week aan,
het begint nu echt nodig te worden bij mijn bak,lijklen de duinen wel,
en dat is nog maar het begin van de zomer
nu nog een frees zoeken