Maar zal je altijd zien dat fatoush precies die bal dan weer niet leuk vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar zal je altijd zien dat fatoush precies die bal dan weer niet leuk vind
. Het is wel roze dus het zou zijn mannelijkheid iets aan kunnen tasten
). De Jolly Pass A Fier vinden ze niets aan!!
.
En het is er speciaal voor ontworpen. Voerbal aan de muur weet ik niet waar je dat kan kopen hier in nederland. Volgens mij moet zoiets ook wel zelf te maken zijn lijkt me

.
Maysie schreef:hihi. Hmm ik heb verder geen idee waarje die kan kopen. Die vond ik toen destijds op een buitenlandse site. Of ze in nederland te krijgen zijn geen idee![]()
Misschien eens informeren bij de paardendrogist die heeft meestal ook veel paaren speelgoed, misschien dat die je ergens naar door kunnen verwijzen..
. Heb toevallig vandaag een bal bij blokker gehaald, doorsnede 60 cm en er zit ook een stofje omheen hij staat in de folder.
aangezien ze dan niet zolang houden. 
jolentinus schreef:zit er een stofje om die van de blokker? Mischien is dat wel iets voor in zijn stal.
Wij hebben de echte paardenvoetbal en dat bevalt echt super. Mijn paard vind het geweldig.
met het motief van een voetbal. hier een roze voetbal

Hoewel je het voor hem beter bite it kunt noemen want hij knaagd gewoon hele brokken eraf. Dus de likit is zomaar verdwenen
Mar_84 schreef:Dat doen mijn paarden ook met lickit's.Ze hebben ze in 5 min. op.En ze zitten helemaal onder.Als ik ze een gewone liksteen geef kijken ze er niet naar om.Maar zodra ik met lickit's aan kom lopen zijn ze niet te houden.
alleen als mee ga doen dan willen ze nog wel beetje mee gaan voetballen of neusballe
pony's meppen hem soms tegen de wand aan.
)