......Hoe denken mijn ouders hier over? Ik mog een pony als ik een geschikte manier vind om hem te stallen. Ik denk niet dat ik de hele tuin tot mijn beschikking krijg, maar het is altijd nog groter dan wat de meeste stalpaarden hebben. Ik zal hier ook rekening mee houden en ze ook behandelen als stalpaarden.
Lijkt me niet dat haar ouders bedoelen dat er een pony in de tuin komt. Haha die fantasy had ik ook toen ik een jaar of zeven was. We hadden toen een huisje met paardenstal maar mijn moeder wilde daar echt geen pony in hebben omdat dat arme diertje dan niet een goeie wei in kon, die hadden we niet, en in de tuin zag ze niet zitten. Maar denk toch eens na, dit kan toch helemaal niet. Je ouders gaan toch geen pony('s) in de tuin zetten. Je kan een pony niet als een konijn in je tuin houden
Je zal een stalletje nodig hebben waar hij kan schuilen, gaat je vader die even voor je bouwen? Het is niet l*llig bedoeld hoor maar heb het er eerst eens goed met je ouders over hoe ze er over denken. Kun je misschien na gaan denken aan een andere oplossing. Een stalletje bij een boer in de buurt of zo. Hoeft ook niet zo duur te zijn voor een shetlandertje plus dan hoef je er misschien ook geen twee te kopen.