Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
!!!!!
Je zei dat je de paardenfluisteraar 4 keer las, blijkbaar heb je dan toch interesse in Naturalhorsemanship. Waarom verdiep je je daar niet in? Zo leer je alles over de taal van het paard, en als je wat ervaring hebt opgedaan met je eerste paard, koop dan lekker een veulentje bij, dan hebben jullie toch een bepaalde handigheid opgebouwd die je nodig hebt bij zo'n veulen. Ik heb dit namelijk ook gedaan, een jaartje wat van mijn oudere merrie geleerd en daarna een leuk lief veulentje (hengstje) gekocht. en onder begeleiding van mijn trainers leidt ik die ook zelf op! zalig gewoon!Napie schreef:Estherini schreef:Ha de Penny... ja die is leuk.
Een shet ga ik niet aanschaffen. Ik wil wel een ECHT paard in mijn wei hebben staan. Dan neem ik nog liever een koe...
Namens alle shet-eigenaren: bedankt voor deze opmerking.
Ik zou zeggen: doe wat je niet laten kan, koop een zwarte arabische hengst voor je dochter, laat haar weggaloperen naar de zonsondergang over groene heuvels en geef eens een berichtje als ze ooit is terug gekeerd. Hou ons vooral op de hoogte.
Citaat:Estherini schreef:
Ha de Penny... ja die is leuk.
Een shet ga ik niet aanschaffen. Ik wil wel een ECHT paard in mijn wei hebben staan. Dan neem ik nog liever een koe...
Napie schreef:
Namens alle shet-eigenaren: bedankt voor deze opmerking.
Ik zou zeggen: doe wat je niet laten kan, koop een zwarte arabische hengst voor je dochter, laat haar weggaloperen naar de zonsondergang over groene heuvels en geef eens een berichtje als ze ooit is terug gekeerd. Hou ons vooral op de hoogte.
HBVisser schreef:Misschien is het beter om een koe te nemen??
Kan je met enige inspanning ook op rijden.
Groetjes Henrike