ik heb misschien wel geen paardje maar heb het ook meegemaakt met mijn verzorgpaardje die ik toen ook kon kopen.ik ging samen wonen en hij werd toen verkocht of ik kon hem kopen voor minder natuurlijk.ik kon niet alles betalen maar me relatie is stuk ook gelopen door me liefde voor paarden.ik ben nu echt weer op zoek naar een verzorgpaardje.ik vind nu echt voor mezelf dat ik daar op meer trek in heb dan een nieuwe vriend.
paarden die belazeren je niet ook zijn er natuurlijk wel veel goeie mannen maar ik heb ze nog niet tegen gekomen.dus ik als ik jouw was als het met verhuizing of je liefde voor paarden is dan echt goed over na denkt met wat jij wilt!
sterkte en veel succes ermee.
patricia
maar ja vriendjes zijn ook wel belangrijk in mijn leven heeel belangrijk zelfs meestals staan ze op de 1ste plaats maar als ik een paardje of verzorgbeesie zou hebben(die ik bijna heb)kies ik toch voor het paardje!en niet voor mijn vriend of relatie als hij het niet accepteert dan ja dat is zijn probleem,mijn paardje zal altijd voorgaan no matter what!
NOOIT !!!
Je moet natuurlijk ook wel aandacht aan je vriend(je) besteden, want je weet hoe mannen zijn he !