Nadya schreef:Apple schreef:Tita, ik hoop dat de reactie komt doordat ik omschrijf dat ik heb nagedacht over de mogelijkheden die ik heb om dit paard zo gelukkig mogelijk te houden.
Niet door mn kleurtje.
Tenminste, dat hoop ik dan.
Apple, kleurtje?![]()
Bedoelt men je modschap? Nou, ik geloof niet dat ik me daar iets van aantrek, hoor. Zo'n slijmbal ben ik zeker niet. Maar als iemand dat wil roepen om mij zwart te maken, go ahead!![]()
Ik vind het persoonlijk jammer dat je paard geen weidegang krijgt, Apple, al zeg jij dat daar redenen voor zijn. Maarrrrrrr, jij hebt het over paddocks, toch? Dus je paard komt wel buiten in een paddock. En dat vind ik dan nog wel ok. Al zou ik dat niet willen voor MIJN paard.
Daarbij vind je sociaal contact belangrijk voor je paard, dus open boxen e.d. En je paard komt er elke dag uit, schreef je. Toch?
Maar Tita, die altijd weer zo loopt te hakken op mij, om de een of andere reden (het lijkt wel of je het blijft opzoeken, Tita???), die laat haar paard rustig een dag binnen staan, hoor, omdat ze een keer geen zin heeft. En dat dier heeft al geen weidegang of uitloop. Kijk, daar kan ik totaal geen begrip voor opbrengen. Blijkbaar wil ze dat keer op keer bevestigd krijgen, zodat er weer een rel ontstaat. Nou, meid, ga je gang, zou ik zeggen.
Mijn paard heeft eiwitallergie en is dus 'zielig' omdat hij niet in het weiland kan?
Zou het zieliger vinden om hem wel in een weiland te zetten.

), die laat haar paard rustig een dag binnen staan, hoor, omdat ze een keer geen zin heeft. En dat dier heeft al geen weidegang of uitloop. Kijk, daar kan ik totaal geen begrip voor opbrengen. Blijkbaar wil ze dat keer op keer bevestigd krijgen, zodat er weer een rel ontstaat. Nou, meid, ga je gang, zou ik zeggen. 
.