ongelukken op de wei..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: ongelukken op de wei..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:29

Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal. Het lijkt me zo erg om je paard zo te moeten vinden...

Waar wij vroeger stonden was ook een keer een been van een heel oud paard (33 ofzo) door midden getrapt, stond een mooie hoefafdruk op. Dat was wel een kudde waar veel nieuwe paarden bijkwamen en weer weggingen, dus er was eigenlijk altijd onrust en er werd veel opgejaagd....

Charr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:53

Een ongelukje op de wei kan altijd gebeuren,de ene keer is het natuurlijk wat ernstiger dan de andere keer.
Maarja,je kan moeilijk je paard altijd op stal laten staan.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:04

Ja, dit was ook een ouder paard Simone, misschien al wat brozer gestel daardoor. 'Gelukkig' vond een stalgenoot het paard, hij stond helemaal achterin een stuk van de wei, wie weet hoe lang hij daar al stond op deze manier... bah!
Mijn fjord gaat altijd naar buiten. Er wisseld regelmatig wat in de groep, maar hij staat op een stuk met weinig gras voor de paarden die erg snel vet worden. Veelal shetten en wat andere tragere paarden. De snelheidsmaniakken houden zichzelf wel slank in de vette wei. Eerder stond hij daar wel bij in, maar ik zou daar nu ook niet zo blij meer mee zijn. Van de winter in de buitenbak is hij ook een keer flink te grazen genomen door één van die ruinen. Ik had nog niet vaak een 'gemeen' paard gezien, maar deze heer ging maar door met opjagen, vastzetten in een hoek en mijn fjord flink verrotschoppen. Ik heb hem er maar uitgehaald, hoewel ik dat niet zo snel doe.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:28

Gelukkig NOG niks, heb weleens een paard door de ijzeren omheining zien vliegen, zo de sloot in. Nagelbijten / Gniffelen