Een ruin met ballen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prinstesje

Re: Een ruin met ballen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:54

Nu zat ik gisteren op de grond in de wei en toen zag ik tot mijn grote verbazing 2 zwarte ballen hangen achter zijn koker.
Ik schrok me rot, want ik (en vorige eigenaar) hebben altijd gedacht dat hij een ruin was.

je geeft zelf toch heel duidelijk aan dat er 2 zwart ballen achter zijn koker hangen, je weet duidelijk niet het verschil tussen zijn ballen en een ontstoken koker. Boos!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:57

kalm prinstesje, het gaat erom dat de TS het nu WEL weet, en voortaan beter letten op 'hoe haar paard er echt uitziet'...
Bijleren kan altijd Knipoog beter laat dan nooit

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:57

tsja, je was zelf degene die vroeg of ie niet misschien hengst was??? Is nogal een verschil met "een zwelling". Als je wel regelmatig onder zn buik controleert, had je geweten dat dit er eerst niet zat, en dat het dus geen hengst is.

En dat t 11 pagina's is: tsja, het meeste daarvan is naar aanleiding van je eerste bericht (zonder fotos), niet zo vreemd dat je daar wat reactie op krijgt!

prinstesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:58

Tja daar heb je ook wel weer gelijk in! sorry Ach gut

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:00

Inderdaad waar, maar vind de TS nu wel vreemd reageren, alsof ze allang al wist dat het niet om "ballen" ging enzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:51

Volgens mij leidt topic nu nergens meer naartoe --> slotje Lachen