Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Als je met 100 € per maand uitkomt omdat het nu eenmaal niet meer kost, mooi meegenomen maar als je met 100 € uit MOET komen omdat je niet meer hebt...nee dat vind ik niet kunnen.
Maar paarden houden is nu eenmaal een dure aangelegenheid en inderdaad meer weggelegd voor de ´Rijkeren des lands´ zoals je het noemt. Die kunnen het zich nu eenmaal gemakkelijker veroorloven, maar neemt echt niet weg dat anderen géén paard mogen houden ofzo
Alleen begrijp ik uit haar reacties dat haar ouders zelf ook nog weinig kaas hebben gegeten van het houden van paarden en evt. kosten. Ik denk dat haar ouders mogelijk een tegenvaller betreft kosten kunnen verwachten, omdat ze sneller moeten bijspringen dan verwacht. Grote kans dat ouders dan in onwetendheid zullen bezuinigen op bv de aanschaf van een nieuw, goed passend zadel.
) Bienotje schreef:Ik denk dat Kill3rgirl vandaag even een dagje niet zal reageren, misschien morgen weer

Bienotje schreef:
) betalen €180.- p/m en dat is inclusief alles. De hoefsmid is voor ons €50.- ladykiller schreef:pfff....waarom doen jullie zo naar tegen haar?
snap er geen zak van..
met 150 in de maand kan je best uitkomen..
ze is een vriendin van mij..
en haar ouders zijn bereid heel veel in de maand bij te betalen zolang zij haar best doet...
deze reacties zijn zo onnuttig