Wienna schreef:mmm maar met naald en draad, vouwen jullie het vlechtje of rollen jullie die op???
vouwen, als je ze oprold klappen ze zo weer uit elkaar
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wienna schreef:mmm maar met naald en draad, vouwen jullie het vlechtje of rollen jullie die op???
Wienna schreef:aha dat heb ik dus ook
nu weet ik wat ik fout doe, thanx!
Wienna schreef:Met elastiekje rol ik wel, dat gaat bij mij super. Maar met naald en draad dus niet
Ga het dus zaterdag proberen met vouwen
Wienna schreef:zaterdag heb ik gelderskampioenschapdus vandaar
Ga nu dus de andere techniek proberen
capone schreef:ik maak knotten met naald en draad..het is niet moeilijk je moet gewoon om hoog vlechten en dan pak je een stuk pecdraad knip je al naald er aan knoopje aan de onderkant rol de de vlecht op leg je die er op en dan steek je een paar steken met het daad dan knip je af en dan de volgende*waarom omhoog vlechten dan krijg je van die mooie bogen er boven*
_SteR_ schreef:capone schreef:ik maak knotten met naald en draad..het is niet moeilijk je moet gewoon om hoog vlechten en dan pak je een stuk pecdraad knip je al naald er aan knoopje aan de onderkant rol de de vlecht op leg je die er op en dan steek je een paar steken met het daad dan knip je af en dan de volgende*waarom omhoog vlechten dan krijg je van die mooie bogen er boven*
Hehe, ik dacht ook altijd al, hoe krijgen ze die boogjes boven de manen altijd zo mooi. Zo dus
1234 schreef:Vandaag heb ik wedstrijd gehad, en het vlechten ging dit keer goed
Ik doe het altijd met elastiekjes, dan maak ik eerst staartjes en vlecht dan zovermogelijk door, daar doe ik dan ook elastiekje in en dan rol(vouw) ik em naar binnen op.Hij bleef voor het eerst goed zitten
( ben trouwens 5e van de 20 geworden
![]()
)
lauras schreef:Ik heb twee Friezen, dus maak alleen gebruik van een hengstenvlecht.
XxXLienkeXxX schreef:even mijn frieske showen met naald en draad gevlochten
Flower schreef:XxXLienkeXxX schreef:even mijn frieske showen met naald en draad gevlochten
Hoe krijg je in vredesnaam zo'n deukje achter het knotje en hoe
naaien jullie het vast?