paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:02

benen afspuiten met mok
nu breekt mijn klomp

ik ken tieneke niet, maar een proffesionele ruiter verzorgt de paarden echt wel goed
zou erg triest zijn als je haar zwart maakt op deze wijze

ik hoop voor je dat het verhaal grotendeels klopt
anders mogen ze jou wat mij betrefd voor altijd bannen op de bokt site

heb ik het mis, dat mijn welgemeende excuses

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:04

en bedankt

omdat de poten dik waren moest het wel afgespoten worden.

dat is toch niet verkeerd? anders mag ik mijn dierenarst ook wel eens goed bij het oor pakken ( opbellen dus)

tuurlijk zorgt ze goed voor haar paarden.

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:05

niet alle paarden draven braaf hun rondjes in de bak hoor...! En als een paard te gevaarlijk is om op te rijden lijkt het me logisch, dat ze haar paard door iemand laat rijden, die daarna van plan is het paard te verkopen.. Hij heeft daar 6-8 weken gestaan, en is daar gereden, en er is geprobeerd hem handelbaar te maken, dat kun je dus correctie noemen lijkt mij? Verder.. Tineke heeft geen schuld..zij heeft het paard netjes bij de slacht gebracht , wat er daarna gebeurd is..geen idee, maar gewoon even een waarschuwing dus voor dit paard, kan risicovol zijn! Nu ga ik ook maar stoppen..

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:05

bel maar op
mok behandel je niet door de benen af te spuiten

mok behandel je met speciale zalf
en de benen dunner maken doe je met aan de hand stappen of met klei
maar mok & water is geen goede combi

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:06

ik zei ook niet dat ik de mok afspoot.. nee de dikke benen.
mok kan ook zo weer weggaan. en tuurlijk weet ik dat er genoeg zalven zijn ook weet ik dat de helft van de zalven niet werken bij elk paard

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:07

maar goed, ik ga geen woorden meer vuil maken aan dit topic.
ik blijf bij mijn mening
en ik hoop dat ik het mis heb, zo niet, dan hoop ik je hier niet meer tegen te komen

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:08

ik dacht ook dat met mok water niet zo goed was.
daarom zie je ook vaak mensen die de benen afsuiten en dan de holte niet goed droog maken dat er dan nog weleens mok kan komen.
maar goed ik ben geen da

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:09

XlucienneX schreef:
ik zei ook niet dat ik de mok afspoot.. nee de dikke benen.
mok kan ook zo weer weggaan. en tuurlijk weet ik dat er genoeg zalven zijn ook weet ik dat de helft van de zalven niet werken bij elk paard

en net zei je dat je niet eens wist wat mok was??????

en als je de benen afspuit neem ik aan dat je de benen met de mok afspuit, dus wat word er dan nat????
juistja , de mok !

meisje, ga maar gauw slapen, je praat jezelf steeds meer tegen en tegen

ik zou zeggen slaap er eens een nachtje over, en kom dan met de echte waarheid

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:09

ik hoop dat je me later begrijpt als je het paard zelf meemaakt onder het zadel. en nou sorry dan dat ik jullie een verkeerd beeld heb gegeven. ik ga er ook niks meer vuil aan maken iedereen lekker slapen en bedankt voor de tips en de zwartmakerij

ik ging al niet lekker slapen nu ufarno er weer is en al die tijd een hele reis heeft gemaakt met een onbekende. nou weltrusten ik hou er mee op

muiszje

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:11

XlucienneX schreef:
mensen ik ga op bed ik word hier doodmoe van

als iedereen steeds andere vragen stelt word het ook een zootje.

ik hoop gewoon dat er geen ongelukken komen en verder al het best voor um.

bedankt voor de tips

ik ga eens kijken wat ik verder nog ga doen

at crossmonster.

het klinkt raar maar zei ging er niks aan doen. ik wou wel maar kon er niet heen ik moest gewoon naar mijn school.we hebben het toen niet behandelt omdat we dachten dat we hem zomaar kwijt konden.
maar dat is niet gelukt.toen hij ook nog dikke poten kreeg hebben ze hem elke dag lekker afgespoten om het vocht uit de benen te krijgen.
uhm ik weet niet of ik nu nog vergeten ben te zeggen
ik denk dat ik mijn hele verhaal kwijt ben. als jullie het nu geloven of niet ik wil het beste voor hem. ik was er van overtuigd dat de slacht dat was. mensen sorry maar ik dacht als hij steeds weer gekwetst word door mensen die hem niet begrijpen dan is het ook niet leuk voor hem

en zeker wel tid om hup met je moeder naar het paard te gaan kijken , als je bij hem op bezoek gaat..

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:11

kan niet wachten tot ie bij mij op stal staat

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:13

Hedwigb schreef:
niet alle paarden draven braaf hun rondjes in de bak hoor...! En als een paard te gevaarlijk is om op te rijden lijkt het me logisch, dat ze haar paard door iemand laat rijden, die daarna van plan is het paard te verkopen.. Hij heeft daar 6-8 weken gestaan, en is daar gereden, en er is geprobeerd hem handelbaar te maken, dat kun je dus correctie noemen lijkt mij? Verder.. Tineke heeft geen schuld..zij heeft het paard netjes bij de slacht gebracht , wat er daarna gebeurd is..geen idee, maar gewoon even een waarschuwing dus voor dit paard, kan risicovol zijn! Nu ga ik ook maar stoppen..

Volgens TS moest het paard vier keer gecorrigeerd worden en had ze geen zin meer in de kosten van nog vaker corrigeren.

Maar ze zei ook dat het paard via haar instructrice verkocht zou worden en dat de winst voor haar instructrice was. Dan mag je van haar toch ook verwachten dat ze het paard zo goed mogelijk traint om een zo'n hoog mogelijke verkoopprijs te krijgen en daar niet nog eens een keer extra voor betaald krijgt.

Ik bedenk me trouwens opeens dat in het profiel van TS staat dat van die 6 maanden hij ook nog bij haar instructrice heeft gestaan om ingereden te worden. Was het paard toen nog niet onhandelbaar?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:13

dan piep je na een paar weken wel anders. ik zou hier toch niet om kunnen liegen wat schiet ik daar mee op ? waarom zou ik dingen gaan plaatsen die niet waar zijn?

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:14

XlucienneX schreef:
dan piep je na een paar weken wel anders. ik zou hier toch niet om kunnen liegen wat schiet ik daar mee op ? waarom zou ik dingen gaan plaatsen die niet waar zijn?

Omdat je met een zielig onzinverhaal onder de naam van iemand anders begon?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:15

Karl66 schreef:
Hedwigb schreef:

Volgens TS moest het paard vier keer gecorrigeerd worden en had ze geen zin meer in de kosten van nog vaker corrigeren.

we hadden hem gekocht toen hij zadelmak was dus toen wistetn we nog niets van het bestaan van zijn ataxie af. snap je het nog?
Maar ze zei ook dat het paard via haar instructrice verkocht zou worden en dat de winst voor haar instructrice was. Dan mag je van haar toch ook verwachten dat ze het paard zo goed mogelijk traint om een zo'n hoog mogelijke verkoopprijs te krijgen en daar niet nog eens een keer extra voor betaald krijgt.

Ik bedenk me trouwens opeens dat in het profiel van TS staat dat van die 6 maanden hij ook nog bij haar instructrice heeft gestaan om ingereden te worden. Was het paard toen nog niet onhandelbaar?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:16

Karl66 schreef:
XlucienneX schreef:

Omdat je met een zielig onzinverhaal onder de naam van iemand anders begon?

waarom vinden jullie het onzin.? het paard heeft een grdrags probleem dat schade kan veroorzaken. als het jullie niets koud laat houd je er buiten

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:19

Is het nu weer een gedragsprobleem? Ik dacht ataxie? Tjongejonge... Ik heb net alles gelezen en het begon ermee dat een handelaar (en tevens instructrice) had beloofd je paard naar de slacht te doen en hem nu ineens doorverkoopt.... 12 pagina's later is het allemaal veranderd...

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:20

Zo, heb ik net even het hele topic doorgelezen.
XlucienneX, je spreekt jezelf erg tegen.
Misschien is een groot deel van het verhaal waar, of misschien maar een klein deel, ik weet het niet en zal het nooit te weten komen. Maar een raar verhaal vind ik het wel.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:20

XlucienneX schreef:
waarom vinden jullie het onzin.? het paard heeft een grdrags probleem dat schade kan veroorzaken. als het jullie niets koud laat houd je er buiten

Omdat jij jezelf tegen blijft praten en ondertussen een aantal mensen door het slijk haalt en dus ondertussen heel veel mensen zich afvragen in hoeverre het onhandelbare gedrag bij het paard wegkomt of bij de ruiter.

Trouwens jammer dat je nu opeens je profiel weghaalt.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:22

XlucienneX schreef:
Karl66 schreef:

we hadden hem gekocht toen hij zadelmak was dus toen wistetn we nog niets van het bestaan van zijn ataxie af. snap je het nog?

Wat wilde je hier trouwens mee zeggen?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:25

hoe bedoel je? voordat ik weer dubbel ga wezen volgens jullie?

wat wil je verduidelijkt?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:26

Ja het gedragsprobleem ligt idd bij ruiter. Paard is nu dus duidelijk beter af.

En ook ik zie dat je profiel door je is verwijderd. Zielig hoor !!!
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 29-12-05 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:27

Karl66 schreef:
XlucienneX schreef:

Omdat jij jezelf tegen blijft praten en ondertussen een aantal mensen door het slijk haalt en dus ondertussen heel veel mensen zich afvragen in hoeverre het onhandelbare gedrag bij het paard wegkomt of bij de ruiter.

Trouwens jammer dat je nu opeens je profiel weghaalt
.

Dan word ik dus niet gek
Ik zat er al naar te zoeken

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:30

Fluffymeis / xLuciennex:
Je spreekt zelf over zwartmakerij naar jouw kant.
In dit topic heb je ook personen bij naam genoemd die bij deze verkoop betrokken waren.
Mocht het zo zijn dat je verhaal niet klopt, dan is het belangrijk om te realiseren dat deze personen jou weleens zouden kunnen beschuldigen van zwartmakerij en dan ben je waarschijnlijk voorlopig nog niet klaar.
Deze personen zouden nl. een rechtszaak tegen jou kunnen beginnen, mocht het verhaal niet waar zijn.

Daarom de vraag:
Klopt je verhaal voor 100%?
Sta je nog steeds achter de beschuldigingen die je gedaan hebt naar alle personen die je met naam en toenaam genoemd hebt?
En sta je daar nog steeds achter als bijv. justitie zou vragen om jouw identiteit bekend te maken?

Ik wil een luid en duidelijk antwoord van je.

Beau_Middac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:31

Beste Lucienne,

Ik wilde graag even kwijt dat ik het heel naar voor je vindt en ik begrijp niet hoe mensen dit verhaal niet (kunnen) geloven! hebben ze de advertentie op marktplaats niet gezien of hebben ze een gebrek aan gezond verstand?

Heb jij de eigenaarspapieren nog?

Een rechtszaak hoeft niet per sé geld te kosten; er zijn veel advokaten die zulke zaken pro deo op zich nemen. En misschien is een advokaat niet eens nodig.

En Karl66: ik heb ook een pseudoniem omdat ik het niet prettig vind om mijn identiteit open en bloot te stellen.

Lucienne, misschien heb jij niet de nodige kennis of oplossing voor je probleem maar dat betekend niet dat dit gewoon een rotstreek is .

Ik wens je veel sterkte.