Hedwigb schreef:niet alle paarden draven braaf hun rondjes in de bak hoor...! En als een paard te gevaarlijk is om op te rijden lijkt het me logisch, dat ze haar paard door iemand laat rijden, die daarna van plan is het paard te verkopen.. Hij heeft daar 6-8 weken gestaan, en is daar gereden, en er is geprobeerd hem handelbaar te maken, dat kun je dus correctie noemen lijkt mij? Verder.. Tineke heeft geen schuld..zij heeft het paard netjes bij de slacht gebracht , wat er daarna gebeurd is..geen idee, maar gewoon even een waarschuwing dus voor dit paard, kan risicovol zijn! Nu ga ik ook maar stoppen..
Volgens TS moest het paard vier keer gecorrigeerd worden en had ze geen zin meer in de kosten van nog vaker corrigeren.
Maar ze zei ook dat het paard via haar instructrice verkocht zou worden en dat de winst voor haar instructrice was. Dan mag je van haar toch ook verwachten dat ze het paard zo goed mogelijk traint om een zo'n hoog mogelijke verkoopprijs te krijgen en daar niet nog eens een keer extra voor betaald krijgt.
Ik bedenk me trouwens opeens dat in het profiel van TS staat dat van die 6 maanden hij ook nog bij haar instructrice heeft gestaan om ingereden te worden. Was het paard toen nog niet onhandelbaar?