Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasha schreef:Nogmaals:
We doen in bedden en matrassen......
Natasha schreef:Allegra schreef:Ik vind wel de advertentie op speurders misleidend, om even terug te komen op dat verhaal dat ze niet wisten dat het om een handelaar ging.
Daar staat namelijk dat er een paard gezocht word in de goedkopere prijsklasse (onder paarden, bij gezocht) tegen een goed tehuis. Deze advertentie is van mcc mutsers (natasha, oftewel melanie) uit prinsenbeek. Van bmstables dus.
Maar er staat dus niks over een handelsstal.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor een klant is, of voor haar zelf ofzo, maar toch.
Dat wordt echt wel gezegd hoor!
Mexx2 schreef:de TS ,heeft spijt als haren op d'r/z'n hoofd ,dat hij dit topic is begonnen!!!![]()
stel je een vraag,krijg je een 12 blz .durend topic!!
Allegra schreef:Ik vind wel de advertentie op speurders misleidend, om even terug te komen op dat verhaal dat ze niet wisten dat het om een handelaar ging.
Daar staat namelijk dat er een paard gezocht word in de goedkopere prijsklasse (onder paarden, bij gezocht) tegen een goed tehuis. Deze advertentie is van mcc mutsers (natasha, oftewel melanie) uit prinsenbeek. Van bmstables dus.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor een klant is, of voor haar zelf ofzo, maar toch.
rossebol schreef:er word heel duidelijk gevraagd of je wel weet dat het een handelsstal is. Ik heb dit namelijk ook gehad ik stuurde een mailtje of ze intresse hadden in mijn paard en toen kreeg ik gelijk een mailtje terug of ik wel wist dat ze een handelsstal waren. Dus helemaal niks is misleidend zover ik ervaring heb met bm zijn het super eerlijke mensen.
stef schreef:Allegra schreef:Ik vind wel de advertentie op speurders misleidend, om even terug te komen op dat verhaal dat ze niet wisten dat het om een handelaar ging.
Om hier even op terug te komen, Mel heeft niet enkel handelspaarden staan. Misschien zoekt ze wel een leuk paard voor haarzelf?
Natasha schreef:Goh, we hebben die trailer toch al jaren, en mij is niets gezegd over dat t paard niet goed zou zijn!!!
Allegra schreef:rossebol schreef:er word heel duidelijk gevraagd of je wel weet dat het een handelsstal is. Ik heb dit namelijk ook gehad ik stuurde een mailtje of ze intresse hadden in mijn paard en toen kreeg ik gelijk een mailtje terug of ik wel wist dat ze een handelsstal waren. Dus helemaal niks is misleidend zover ik ervaring heb met bm zijn het super eerlijke mensen.
Ik zeg toch ook duidelijk dat het NIET IN DE ADVERTENTIE STAAN MAAR DAT IK NIET WEET OF HET GELIJK GEZEGD WORD EN HIER OOK GEEN UITSPRAAK OVER KAN DOEN, MAAR DAT HET IN DE ADVERTENTIE MISLEIDEND OVER KOMT
Wat trouwens gewoon mijn mening is, en niet een conclusie ofzo dat ze meteen onbetrouwbaar zijn. Dat weet ik namelijk niet en daar doe ik dus ook geen uitspraken over.
Allegra schreef:rossebol schreef:er word heel duidelijk gevraagd of je wel weet dat het een handelsstal is. Ik heb dit namelijk ook gehad ik stuurde een mailtje of ze intresse hadden in mijn paard en toen kreeg ik gelijk een mailtje terug of ik wel wist dat ze een handelsstal waren. Dus helemaal niks is misleidend zover ik ervaring heb met bm zijn het super eerlijke mensen.
Ik zeg toch ook duidelijk dat het NIET IN DE ADVERTENTIE STAAN MAAR DAT IK NIET WEET OF HET GELIJK GEZEGD WORD EN HIER OOK GEEN UITSPRAAK OVER KAN DOEN, MAAR DAT HET IN DE ADVERTENTIE MISLEIDEND OVER KOMT
Wat trouwens gewoon mijn mening is, en niet een conclusie ofzo dat ze meteen onbetrouwbaar zijn. Dat weet ik namelijk niet en daar doe ik dus ook geen uitspraken over.
Natasha schreef:Politieted, jullie hebben echt niet gezegd dat ik te zwaar was, wat ik toen bovendien niet was.........
Kieffer schreef:Kennisje van mij heeft daar een paard gekocht en wat een paar van jullie zeggen, je betaalt minder, maar je krijgt ook wat minder. Nou vraag ik me af of die minder die je krijgt ook echt een minder is. Er wordt op stal daar gezegd dat je geen topper koopt, maar wel een maatje voor het leven. Dat weet je al als je daar heen gaat. Dat kennisje heeft het paard al anderhalf jaar en is buitengewoon tevreden. Betrouwbaar paardje dat geen klachten heeft, maar gewoon niet de potentie en het talent om Grand Prix te lopen. Dat kan je ook niet verwachten als je een paard koopt voor die prijs. En met een beetje kennis zie je het er wel aan af, ze was tenslotte ook gegaan voor een recreatiepaardje waarmee ze af en toe eenw edstrijdje kon rijden.
Als je een "echt" sportpaard koopt dan zit je veel hoger met de prijs en ga je ook naar een dressuur, of spring gerichte handelsstal, dat is logisch, je betaalt daar ongeveer 15 keer zo veel meer, omdat je ook meer wilt. Je zal daar ook niet iemand zien die een recreatiepaard wil kopen.
Ook met paarden is het zo dat je een beetje geluk moet hebben, een paard van 1000 euro kan net zo goed kreupel raken na een korte draai als een paard van 15000 euro.
Wat mij betreft is het een ideologisch probleem, mensen verwachten te veel van te weinig, niet echt realistisch.
In mijn visie is het een prima stal met een goede service.