Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sophianemo schreef:Wat top dit! Hier heb ik echt veel aanZiet er ook super mooi uit. Vind het heerlijk om mee te lezen en te leren.
Mocht je er nog ooit 's vragen over krijgen: m'n pb-box staat open
wordt gratis thuisbezorgd haha
vind t heerlijk om de paarden te verzorgen maar uitslapen is er niet bij (die ene dag in het weekend) helaas moeten we nog zoveel doen dat ik denk dat ze er aan het eind van de maand pas in kunnen.
. De mestbak is gewoon met 3 weken vol en nu ze echt even niet meer op het gras kunnen door de nattigheid, gaat het helemaal allejezus hard hier met wat erin gaat en er weer uitkomt. Ik ben altijd bij volledig op het zand staan als de dood voor zandkoliek en ze zijn allebei drachtig dus er moet gewoon de hele dag lekker hooi voor ze staan.
Even nog een manier vinden dat ze het toch eet. De rest eet het wel met lange tanden op.
DubbelFun schreef:@quir: maar hoe is het als al die sneeuw gaat smelten ??
KittyDylan schreef:Mag niet nat worden staat er op... de andere mix ik het door een handje muesli en dat eten ze wel, maar Poppy vist het er vakkundig tussen uit. Is een poedertje
MarloesHJ schreef:Je geeft zo weinig VS per dag dat de S+Z niet echt van invloed is. Hooi/gras zit echt veel meer in. Ik geef geloof ik 150 gram per dag.
. Ik begrijp dat het vanmiddag weer slechter gaat worden.
.