Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hieperdi schreef:Weet iemand hoelang de wachtlijst al gesloten is? Baal er zo enorm van
Ben inmiddels donateur maar had op zijn minst gehoopt dat ik de mijne op de wachtlijst heb kunnen zetten. Niet dus
Naisven schreef:Jazeker, Fjord Red Bull is 14 mei naar de Paardenkamp verhuisd.
Mickyl schreef:Ik begreep dat de paarden die ‘s nachts op stal moeten ivm gebit en andere problemen, overdag 4 uur in de paddock komen in een groep. Daar twijfel ik wel wat over, want mijn paard is wel gewend om snachts op stal te staan, maar overdag minimaal 10 uur buiten met ruwvoer… 20 uur op stal lijkt me zoveel…Verder is de verzorging helemaal top.
De paddock paradise is geweldig, maar daar komen ze inderdaad alleen te staan als ze geen medische problemen hebben en voldoende hebben aan hooi, zonder bijvoeding…die van mij heeft wel al wat gebitsproblemen.
Mickyl schreef:Ja maar je weet natuurlijk niet vantevoren of, en zo ja, hoe lang je paard op het paddock paradise kan staan. (Net zoals Karina hierboven aangeeft). Zodra dat niet meer mogelijk is wegens medische problemen komen ze nog maar 4 uur buiten, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
Bellatrix schreef:Ik heb contact met iemand van De Paardenkamp en ik mocht dit net doorgeven:
De paarden die op locatie Vosseveld verblijven gaan zo’n 5 a 6 uur per dag naar buiten. Dit omdat op deze locatie de paarden wonen met de meeste gebitsproblemen. Gras krijgen ze niet goed meer weg en moeten daarom bijgevoerd worden op stal. Ook hebben deze paarden individuele zorg nodig en meer tijd en rust om hun eten te kunnen verwerken. De paarden op de andere locaties staan zoveel mogelijk 24/7 buiten.
Mickyl schreef:Ja maar je weet natuurlijk niet vantevoren of, en zo ja, hoe lang je paard op het paddock paradise kan staan. (Net zoals Karina hierboven aangeeft). Zodra dat niet meer mogelijk is wegens medische problemen komen ze nog maar 4 uur buiten, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.