Straks maar eens kijken wat de schade is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Fabster schreef:Die winterdip heb ik ook wel. Alles duurt 3x zonlang, ben constant moe en heb spierpijn van het werk en de leuke dingen schieten er bij in.
Ja dat dus.....
hypos schreef:Moet nog 12 pagina's bijlezen.
Maar was vanochtend 2 van de 4 kwijt.
Zo na de storm best wel schrikken. Alles was nog heel, had net nieuwe draden gezet, niets open of stuk. De shet en ezel waren erg rustig. Dus waar hingen de 2 grote uit. Kijk je ook niet zomaar even overheen.
Ze hadden zichzelf opgesloten in de stal. Waarschijnlijk de deur open geschuurd en daarna in het slot gewaaid.
De schade was alleen oude voerzakken en mest. De zadels lagen nog netjes.
spatter schreef:Wij tuigde de pony gewoon helemaal op als hij aan het halster stond en dan de kar er achter, ook nog aan het halster en als laatste ging het hoofdstel in , teugels er aan en dan rijden.
Of je nu zadelt of de kar er achter doet, zolang ze vast staan, moet dat niet uitmaken.
Hier wel de ruimte om van daaruit ruim te draaien en weg te lopen.
Sure_lee schreef:Ik doe echt nooit het hoofdstel als laatste als ik alleen ben. Ik heb een keer een paard met kar aan de kletter zien gaan met kar zonder hoofdstel. Als je dat gezien hebt dan bedenk je je wel een 2e keer voordat je dat doet.
Ik vind dat toch echt wel wat anders dan aan de kletter gaan met een zadel op.