Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nann__ schreef:Pantykous schreef:Ik scheer de oren niet helemaal uit, alleen bij. Dus van binnen zit er bij mij nog haar in maar wel bijgewerkt.
Je kunt overwegen om het helemaal af te scheren bokworst. Anders idd bij trekken.
Ik bedoel ook bijscheren! Ik zal morgen een foto proberen te maken, vanavond was het te donker.. Maar bij het begin van zijn oren, bij zijn hoofd zeg maar, daar heeft hij echt een pluk haar en verder ziet het er weer helemaal verzorgd uit op die stomme plukjes na
Azmay schreef:Vandaag ben ik anderhalf uur (!) met de staart an de tinker van mijn schoonmoeder bezig geweest. Was al in geen eeuwen meer wat mee gedaan en zat onder de poep. Heb hem eerst 2x gewassen en daarna uit gepluisd (er kwam gewoon geen eind aan). Er kwam zoveel dood haar uit dat ik geloof ik bijna een fatsoenlijke nieuwe staart samen had kunnen stellen. Hij is nog niet schoon, maar ik vond het genoeg geweest voor 1 dag..
Geen voor-foto's, alleen na en het blijft een vies paardje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu maar een beetje bij houden dan word het ooit nog wat..
HappyTeuntje schreef:Hoe krijgen jullie een wit paard weer wit zonder te wassen?
Met zo een grijze poetsblok krijg ik wel de gele vlekken weg maar niet de rest.
Gaat om dit paard hij hoort wit te zijn
[ [url=m/F76pRW.jpg]Afbeelding[/url] ]