Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik schrik dan ook van de € 20 per m2 prijzen die ik hier zie. Ik vind tegels voor 2 tot 2,50 p.st.. Het is niet mijn paddock dus ik houd de kosten graag zo laag mogelijk. Weet ook niet of ik het kan maken bij een eventueel vertrek de tegels te verwijderen. Heb deze week al geïnvesteerd in de grondwerker die de boel heeft opengetrokken en nu glad trekt en freest (is dat een woord
).KimD schreef:Is er niet ergens iemand privé? Dat heb je hier in de buurt vrij veel.
Kirrr schreef:Voor de wanden zou ik idd ook een rol gebruiken.
Nieuwe tegels kosten echt belachelijk veel. Ik heb er ook 2e handse gekocht hoor. Moeten ze een heel eind in NL gaan ophalen, maar dat vind ik het wel waard.
Ik betaal €5 per paard per keer dat ik ga rijden in de binnenpiste. Of €20 voor een reiningles en dan zit de piste erbij in.
Dan betaal ik 5 euro voor de piste en heb ik deze voor mij alleen en mag ik les hebben van de instructrice die ik meebreng. Zo bedoelde ik het.
Bij ons vragen ze echt niet zulke belachelijke bedragen voor de huur van de bak. Snap ook niet waarom je dat denkt te kunnen vragen..