Kun je mooi kopen nu! 
 Geen idee of het werkt.. dus niet knallen, alleen laten 'zwavelen' denk ik... 
 Wij hebben ook een paar molshopen in de wei maar nu doen we er even niks aan.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Kun je mooi kopen nu! 
 Geen idee of het werkt.. dus niet knallen, alleen laten 'zwavelen' denk ik... 
 Wij hebben ook een paar molshopen in de wei maar nu doen we er even niks aan.                                                         

, lijkt me wel handig voordat ik ga klagen 
 . Sure_lee schreef:Een paar hopen laat ik ook zitten hoor..is ook wel goed voor de bodem. Maar als het er teveel worden zetten we de klemmen.
Zijn er ook mensen zoals ik die helemaal geen bodembedekking of matten in de stal hebben?
 Gelukkig zitten er hier niet zo geen veel,ik denk dat het geren van de jongens over de baan net even teveel is voor de mollen 
 .
                                                         kristelhans schreef:De sloten op je eigen terrein wel maar ook de sloten voor je huis die zeg maar aan de weg liggen? Die vallen bij ons onder de gemeente en die zijn keurig leeggemaakt. *gaat 'schouwsloten' googlen*
Zammie schreef:Hier staan ze 's nachts gewoon in hun eigen stal. Gebruik koolzaadstro. Heb altijd gewoon stro gebruikt, maar vind koolzaadstro veel fijner. Vlas vind ik te glad en aten ze van en de strokorrels was de 1e partij prima, de partijen daarna namen slecht vocht op en aten ze ook van. Toen dus overgestapt naar koolzaadstro en daar blijf ik bij..
Urielle schreef:Zammie schreef:Hier staan ze 's nachts gewoon in hun eigen stal. Gebruik koolzaadstro. Heb altijd gewoon stro gebruikt, maar vind koolzaadstro veel fijner. Vlas vind ik te glad en aten ze van en de strokorrels was de 1e partij prima, de partijen daarna namen slecht vocht op en aten ze ook van. Toen dus overgestapt naar koolzaadstro en daar blijf ik bij..
Lijkt me ook wel wat, is het prijzig en waar koop je het?

Niet zo dramatisch doen hoor