Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Een paar hopen laat ik ook zitten hoor..is ook wel goed voor de bodem. Maar als het er teveel worden zetten we de klemmen.
Zijn er ook mensen zoals ik die helemaal geen bodembedekking of matten in de stal hebben?
kristelhans schreef:De sloten op je eigen terrein wel maar ook de sloten voor je huis die zeg maar aan de weg liggen? Die vallen bij ons onder de gemeente en die zijn keurig leeggemaakt. *gaat 'schouwsloten' googlen*
Zammie schreef:Hier staan ze 's nachts gewoon in hun eigen stal. Gebruik koolzaadstro. Heb altijd gewoon stro gebruikt, maar vind koolzaadstro veel fijner. Vlas vind ik te glad en aten ze van en de strokorrels was de 1e partij prima, de partijen daarna namen slecht vocht op en aten ze ook van. Toen dus overgestapt naar koolzaadstro en daar blijf ik bij..
Urielle schreef:Zammie schreef:Hier staan ze 's nachts gewoon in hun eigen stal. Gebruik koolzaadstro. Heb altijd gewoon stro gebruikt, maar vind koolzaadstro veel fijner. Vlas vind ik te glad en aten ze van en de strokorrels was de 1e partij prima, de partijen daarna namen slecht vocht op en aten ze ook van. Toen dus overgestapt naar koolzaadstro en daar blijf ik bij..
Lijkt me ook wel wat, is het prijzig en waar koop je het?