Gini schreef:Ik kan het niet zo goed verwoorden, maar ik vind het wel geen slimme man.
Ik bedoel de meeste 'paardenbeulen' weten zich goed gedeisd te houden en weten precies wanneer ze kunnen toeslaan. Toen wij slachtoffer waren, god, je wilt niet weten wat wij allemaal aan maatregelen genomen hebben om de stallen te beveiligen. Tot zelfs wekenlang 's nachts bij de paarden slapen aan toe en toch telkens miste we hem. Telkens kwam de dader ongezien en ongehoord binnen en weer weg, een ravage achterlatend. En dan spreken we over een wei midden in de stad, met praktisch overal mensen.
Dit is achteraan een verlaten wei, ergens met een bos nabij, niet veel mensen dus. En toch laat die zich de tweede keer (?) al "vangen" (in de zin van, je hebt een persoon gezien).
Ik vind dat raar, alsof die juist geen plan heeft en maar doet wat in hem opkomt.
Heel veel sterkte TS! Niet twijfelen om de politie te bellen. Voor hetzelfde geld is het hem niet om de paarden te doen, maar zoekt die een weg om jouw huis binnen te breken. Niet om je bang te maken, maar echt niet denken 'he, ik voel me zo stom als ik om dit de politie moet bellen'. Je weet niet wat deze man precies van plan is en in dit geval kan je beter ellende zoveel mogelijk voorkomen, toch?
Ik krijg een beetje het idee dat hij juist kickt op het angst in boezemen