Dan zou ik het ook nat maken worden ze vast tammer. Werkt altijd bij mijn honden
Dus eigenlijk is de gebruiksaanwijzing bij de hit mat alleen voor merries of je moet er een gaatje in maken met een vlindertje zodat ze daar op richten
Ze zeggen dat als een ruin er een hekel aan heeft dat ie evt spatters tegen zijn benen voelt dat ie vanzelf leert om recht langs de achterkant te gaan staan op het randje bedding. Moet nog zien of dat idd zo is
Hoi, Ik zag gisteren een info-stalletje van een houtkorrelleverancier die het product, na gebruik, ook weer gratis afhaalt. Voor mij niet interessant (composteer zelf) maar voor anderen wellicht wel een groot voordeel? Oh ja, ze hebben ook en soort zeef ontwikkeld, met motor en al. Alleen interessant als je meerder (>5?) stallen hebt.
weet niet exact; ergens iets van 288 voor 1000 kg maar weet niet of dat incl. of excl. BTW/bezorging is.
basarova
Geplaatst: 14-08-13 10:41
Ik heb ze een tijdje gehad en was er super tevreden over , in het begin inderdaad veel pakken gebruiken . Ze aten er niet van , heel weinig werk om de stallen proper te houden en de mesthoop was super klein .
Ik ben nu met stro bezig en wil zo snel mogelijk terug naar de stropellets
Ik werk in een ruitersportzaak , en heb een klant die een pony er aan dood had . Hij at het wel en heeft koliek gekregen . Ik maak ze altijd nat met een beetje dettol in het water , wil het risico niet nemen .
Adres die vorige pagina gevraagd word. Dat word geregeld wel even geduld hebben want zit nu op mini pc/tablet waar adres niet zo gaat dus zodra ik thuis ben word dat geregeld!
Ja hij at ze , en er was verteld dat dit niet schadelijk was . wel dus .
Er zijn trouwens heel weinig paarden die het eten , maar ik wil het risico niet nemen . Ik heb het trouwens nooit voorgehad dat ze het aten . Ik zorg nu wel voor voldoende hooi en het dettol smaakje bevalt ze niet zo