Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waratje schreef:Waarom "zeker niet van mensen met sportpaarden"? Dat zijn ook paarden die gebaat zijn bij frisse lucht, sociale contacten en beweging, hoor
corientjuhh schreef:Het is niet mijn eigen paard
Ik zie haar liever ook buiten hoor
Maar die bijtplekken zijn 1 van de redenen waarom ze niet buiten staat..
Maar ook omdat ze dus bereden wordt
Zodra ze niet meer gereden wordt gaat ze de wei weer op
Caesar schreef:Mensen hoeven hier toch niet met naam en toenaam iets te vermelden? De poll in vullen lijkt me het minimale om een helder beeld te krijgen. En ze kunnen en hoop vertellen, maar dit klopt niet.
En zeker niet van mensen met sportpaarden...
Quellian schreef:missanita84 schreef:sportpaarden betekent in mijn geval 5 a 6 keer rijden (incl bosrit etc )en wedstrijden en een KWPN
Ik heb een NRPSer (had ook bij het KWPN ingeschreven kunnen worden), maar dat is dus geen sportpaard ondanks 6x per week trainen (incl. buitenritjes) en 2x per maand wedstrijd?
Maartje1990 schreef:*zie dikgedrukte: Bedoel je hiermee 3 tot 4 uur?!?![/quote]] Tja het meerendeel reageert niet meer in deze topics. Je kop wordt er af gehakt als je "toegeeft" dat het bij jou anders is. Mijn paard komt "gevarieerd" de winter door. iedere ochtend 3/4 in de stapmolen, in de middag met een vriendje 1 a 2 uur in de paddock en daarnaast beweging(rijden/longeren). Ik heb gelukkig nog een meisje die met haar aan de hand gaat grazen langs de bosrand. Ze komt dus zo'n 4 x per dag eruit. Meer is bij ons niet mogenliijk in de winter. Ja ik zie ze hier staan hoor. 24/7 buiten op een heel klein landje met z'n drieen in een poel van modder op een heel klein stukje. Een soort onoverdekte buitenbox maar ja,...wel ter grootte van een buitenbak.
Maartje1990 schreef:laetitia schreef:Wat denk je zelf Maartje? 3/4 uur is 45 minuten...
Staat er niet duidelijk bij, er staat staan 3/4 in de stapmolen. Bedoelt ze daarmee 3/4e van een uur (dus inderdaad 45, ik hoop het!) of 3 tót 4 uur.
ShauniBef schreef:Serieus. Wat denk je zelf? Je denkt toch niet dat een paard 4 uur in de stapmolen gezet wordt
???
Quellian schreef:Ik ben daar in het algemeen altijd wel benieuwd naar, ik denk dat sportpaard (en dan soms nog met het woordje 'dure' ervoor) voor iedereen iets anders is? Ik vind mijn 'sportpaard' niet echt een sportpaard