Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zosja24 schreef:ik heb nooit een mail gehad de huurder ook niet ja
zosja24 schreef:ik heb de nieuwe huurder gesproken..
zo gauw het niet zo stormd halen we alles eruit het restand maar gohya ik vind het raar dat paul dat tegen jou zegt want linda heeft hem voor jou mail gebelt en hij zegt het tegenovergestelde maar dan over jou dus dat klopt niet
Urielle schreef:Om weer even ontopic te gaan: ik denk dat je de stadium van het nette al wel voorbij bent TS.
Aangetekende brief naar L toe dat ze tot 1 oktober de tijd heeft om je complete omheining eruit te halen en naar jou te transporteren, met de specificatie van wat het is en de aantallen. Is het er niet voor 1 oktober dan kom je ze er op *datum* uithalen en bereken je je uurloon en transportkosten extra door naar L. En daarnaast zet je er dan het hele gebeuren van afspraken in en meld je erbij dat je jezelf niet meer aansprakelijk acht voor eventueel loslopende paarden omdat ze nu echt tijd genoeg hebben gehad.
gr_roos schreef:zosja24 schreef:ik heb nooit een mail gehad de huurder ook niet jazosja24 schreef:ik heb de nieuwe huurder gesproken..
zo gauw het niet zo stormd halen we alles eruit het restand maar gohya ik vind het raar dat paul dat tegen jou zegt want linda heeft hem voor jou mail gebelt en hij zegt het tegenovergestelde maar dan over jou dus dat klopt niet
Gevalletje liegen en tegen spreken, je maakt jezelf niet geloofwaardig.
gr_roos schreef:Linda is toch de huurder? Dus dan spreekt ze zichzelf wel tegen.
Ze zegt eerst dat ze allebei geen mail hebben gehad en vervolgens zegt ze dat Linda contact heeft gehad met de eigenaar voor ze een mail kreeg.
zosja24 schreef:Tot 1 oktober vind ik een eerlijkkere kwestie.
Op dit Moment maar ik weet niet hoe alles verder gaat dus L en gohya.
Mogen verder gaan ik hoor wel waarneer ik [b]ng ben vandaag zit ik van 9 tot 5 uur op school.[/b]
Mijn opleiding is een vavo opleiding opleiding voor volwassenen.
Ik hoop dat alles een beetje opgelost is als ik terug ben en anders hoor ik het wel.
Citaat:Ik zat te denken,als ik nou aanbied dat ze gratis de omheining mogen 'huren' tot 1 okt.
Maar dat hun dan alles moeten brengen in ruil voor het gebruik?
zosja24 schreef:Gohya weet dat ik schoolgaand ben en alles zelf moet betalen
Zoals ik mijn andere 2 paarden ook moet betalen en 1 in volpension zit
Dus ik heb het ook niet zo breed dus kan niet in 1 keer 250 euro meer legen anders had ik dat allang gedaan als ik dat kon
Maar hellaas is die 250 euro ook een maand stalling van me kwpner
Citaat:Gohya weet dat ik schoolgaand ben, en alles zelf moet betalen.
Ik moet mijn twee andere paarden ook zelf betalen, waarvan er een in volpension staat.
Ik heb het dus ook niet zo breed en kan niet in een keer €250 euro neer leggen, anders had ik dat al lang gedaan.
Maar helaas is die €250 euro ook een maand stalling van mijn kwpner.