Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amiigo schreef:radicalM schreef:Mijn wens: Paddock paradise! Paarden kiezen waar ze willen staan...bodem met zand, bestrating, weidegang...en een overdekte stalling voor slecht of koud weer. Zou dat niet de realiseren zijn? Hier in deze omgeving (Capelle/Nieuwerkerk/Moordrecht/Zevenhuizen). En natuurlijk een bak, waar je wat kunt trainen...met een aardige uitrijmogelijkheid....
Eigen voer, geen kuil...niet te groen gras..... Wat zou mijn paard tevreden zijn....
(Ik droom verder.....)
Wij hebben dat
radicalM schreef:Amiigo schreef:
Wij hebben dat
Echt...? Wat heerlijk lijkt me dat. Maar ik zie dat jij niet echt in de buurt van mij woont...
Pinda_Dipje schreef:Grappig dat iemand dit topic weer omhoog heeft geschopt![]()
We zijn er momenteel concreet mee bezig, enkele bezichtigingen gehad maar nog niets van onze gading kunnen vinden.
Jetta schreef:Er is behoefte aan paddock paradise. Met een goede track met verschillende ondergronden, schuilmogelijkheden, onbeperkt goed ruwvoer, strookbegrazing, graag ook een poel, drinkplaatsen, goede bak om te oefenen, evt roundpen/ longeercirkel. Ijzervrije paarden. Dát is de toekomst voor het houden van paarden. Ja, ook als je wedstrijden rijdt kan het.
Jetta schreef:Er is behoefte aan paddock paradise. Met een goede track met verschillende ondergronden, schuilmogelijkheden, onbeperkt goed ruwvoer, strookbegrazing, graag ook een poel, drinkplaatsen, goede bak om te oefenen, evt roundpen/ longeercirkel. Ijzervrije paarden. Dát is de toekomst voor het houden van paarden. Ja, ook als je wedstrijden rijdt kan het.