Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:wat een trieste bedoening daar...maar daar kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
(en wat is dat toch dat kinderen pony's altijd moeten laten springen?)
geerke schreef:waarschijnlijk vind die pony het heel leuk hoor!
(ik heb alleen een hekel aan springen....ik heb in de springsport gewerkt vandaar)
pmarena schreef:Ze heeft wel een erg ielig kontje hoor, als je nog eens foto's maakt, doe dat voor de grap dan eens van echt opzij zodat je bij kunt houden of die buik en bespiering verbetering laten zien
Passen jullie wel op met op de grond hangende koorden ? (1 na laatste foto) Als een pony daar in vast komt te zitten kan het wel eens heel naar aflopen, vaak trekken ze net zolang to ze los komen, en daarbij trekken ze desnoods hun voetje er vanaf en dan is het einde verhaal
Het is op zich wel een leuk plekje zo dat weitje, alleen er staat geen sprietje gras dus we hopen maar dat ze goed bijgevoerd wordt.....wel jammer dat ze nu zo alleen staat.
blue_kim schreef:Als die pony te dun is moet je zeker niet met m gaan springen. Laat m lekker rusten zodat bij kan komen. En hoe oud is deze pony als ik vragen mag?
pmarena schreef:Ze heeft wel een erg ielig kontje hoor, als je nog eens foto's maakt, doe dat voor de grap dan eens van echt opzij zodat je bij kunt houden of die buik en bespiering verbetering laten zien
Passen jullie wel op met op de grond hangende koorden ? (1 na laatste foto) Als een pony daar in vast komt te zitten kan het wel eens heel naar aflopen, vaak trekken ze net zolang to ze los komen, en daarbij trekken ze desnoods hun voetje er vanaf en dan is het einde verhaal
Het is op zich wel een leuk plekje zo dat weitje, alleen er staat geen sprietje gras dus we hopen maar dat ze goed bijgevoerd wordt.....wel jammer dat ze nu zo alleen staat.
DoxLover schreef:blue_kim schreef:Als die pony te dun is moet je zeker niet met m gaan springen. Laat m lekker rusten zodat bij kan komen. En hoe oud is deze pony als ik vragen mag?
We zijn vandaag geweeest en de pony wa goed op gewicht...En we hebben niet over de pony die in de titel staat... Maar zijn maatje.. En ze is drie
blue_kim schreef:We zijn vandaag geweeest en de pony wa goed op gewicht...En we hebben niet over de pony die in de titel staat... Maar zijn maatje.. En ze is drie
capopjekop schreef:Ach van af en toe een laag hindernisje springen gaan ze niet dood. Maar ik zou er wel mee wachten tot het dier helemaal gezond verklaard is. Als het diertje weer helemaal goed is kan het echt geen kwaad om af en toe een laag sprongetje te maken. Ik zou het alleen niet iedere week gaan doen.