Pony te dun kan niet meer op benen staan wat geven ?!! SNELL

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Re: Pony te dun kan niet meer op benen staan wat geven ?!! SNELL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 19:56

Ja ;)

MissWhinney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:27

Awh wat verschrikkelijk dat jullie verzorg shetje dood is gegaan ;(. Jullie hebben gedaan wat jullie moesten doen meiden, heel goed!!
Jammer van de eigenaar dat die niet wat beter op let! Als ik ook maar denk dat er iets mis is met mijn mooie merrie wil ik meteen weten of er echt iets is (komt misschien ook omdat ze 22 is). En ook jammer van sommige mensen die reageren met het empathisch vermogen van een vis... Maar zoals ik al zei, jullie 2 hebben gedaan wat jullie konden en moesten doen :).
Ik meende trouwens ook te lezen dat die andere misschien weg zou gaan? Is dat nog steeds zo of kunnen jullie haar blijven verzorgen?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 22:37

Tot nu toe blijft hij nog en we verzorgen dr nog

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:54

hebj ook weer nieuwe fotos:)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 22:14

van pony ? Ja op andere laptop zal ze zo snel mogelijk updaten

Wally_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 18:56

sterkte meis, maar wrm laat je je paard dan a;s ze ziet dat die dunner word?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 18:57

weet niet...?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 13:21

jetwii schreef:
hebj ook weer nieuwe fotos:)

Hier komen ze ;) Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:13

wat een trieste bedoening daar...maar daar kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
(en wat is dat toch dat kinderen pony's altijd moeten laten springen?)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 14:17

geerke schreef:
wat een trieste bedoening daar...maar daar kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
(en wat is dat toch dat kinderen pony's altijd moeten laten springen?)

hihi dat met dat springen zal ik je even uitleggen ..:j We gingen een keer uittesten wat ze allemaal kon en ze kon heel goed springen :) Dus toen zijn we dat maar gaan doen ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:19

waarschijnlijk vind die pony het heel leuk hoor!
(ik heb alleen een hekel aan springen....ik heb in de springsport gewerkt vandaar)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 14:21

geerke schreef:
waarschijnlijk vind die pony het heel leuk hoor!
(ik heb alleen een hekel aan springen....ik heb in de springsport gewerkt vandaar)

Waarom heb je dan een hekel aan springen omdat je daar in gewerkt heb ?? Was er iets gebeurt ofzo? Ja sorry was ff offtopic ;) Ja die pony vind het harstikke leuk :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:25

Ze heeft wel een erg ielig kontje hoor, als je nog eens foto's maakt, doe dat voor de grap dan eens van echt opzij zodat je bij kunt houden of die buik en bespiering verbetering laten zien :)

Passen jullie wel op met op de grond hangende koorden ? (1 na laatste foto) Als een pony daar in vast komt te zitten kan het wel eens heel naar aflopen, vaak trekken ze net zolang to ze los komen, en daarbij trekken ze desnoods hun voetje er vanaf en dan is het einde verhaal :(:)

Het is op zich wel een leuk plekje zo dat weitje, alleen er staat geen sprietje gras dus we hopen maar dat ze goed bijgevoerd wordt.....wel jammer dat ze nu zo alleen staat.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 14:28

pmarena schreef:
Ze heeft wel een erg ielig kontje hoor, als je nog eens foto's maakt, doe dat voor de grap dan eens van echt opzij zodat je bij kunt houden of die buik en bespiering verbetering laten zien :)

Passen jullie wel op met op de grond hangende koorden ? (1 na laatste foto) Als een pony daar in vast komt te zitten kan het wel eens heel naar aflopen, vaak trekken ze net zolang to ze los komen, en daarbij trekken ze desnoods hun voetje er vanaf en dan is het einde verhaal :(:)

Het is op zich wel een leuk plekje zo dat weitje, alleen er staat geen sprietje gras dus we hopen maar dat ze goed bijgevoerd wordt.....wel jammer dat ze nu zo alleen staat.

Ik moest nog even daar wat ophalen woensdag en toen is ze even in een ander weitje gezet .. Om daar het gras te laten groeien:j

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:23

Als die pony te dun is moet je zeker niet met m gaan springen. Laat m lekker rusten zodat bij kan komen. En hoe oud is deze pony als ik vragen mag?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 21:45

blue_kim schreef:
Als die pony te dun is moet je zeker niet met m gaan springen. Laat m lekker rusten zodat bij kan komen. En hoe oud is deze pony als ik vragen mag?

We zijn vandaag geweeest en de pony wa goed op gewicht... :j En we hebben niet over de pony die in de titel staat... Maar zijn maatje.. En ze is drie

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 21:51

pmarena schreef:

Ze word goed bij gevoerd hoor :Y) Omdat we overal dan mee bezig zijn doen we het draad open maar ook weer dicht hoor :j En over haar kontje:D Ja ziet er wel heel iel uit . Maar is goed gespierd :j Komt ook wel door springen.... We zijn vandaag weer geweest alleen niet an gedacht om voor jullie echt foto's te maken .Maar we gaan zo snel mogelijk weer heen! *\o/*

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 21:54

en heb nog wel foto's van vandaag van voor waar je e buik ziet ik upload ze zo snel mogelijk ! :) Ik hoop en denk dat het morgen wel gaat lukken :j

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 01:07

DoxLover schreef:
blue_kim schreef:

We zijn vandaag geweeest en de pony wa goed op gewicht... :j En we hebben niet over de pony die in de titel staat... Maar zijn maatje.. En ze is drie

Ik weet dat t over de 2e pony gaat, maar die was ook te mager en t duurt echt wel maanden voor ze weer goed op gewicht zijn, dat is niet iets wat met n paar weekjes gebeurt is...
En springen met een 3 jarig paard.. waarom in godsnaam? Balkjes lopen om te achterhand sterker te maken oke... maar springen is toch wel echt een hele zware belasting voor een paard wat nog volop in de groei en ontwikkeling is.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 08:33

blue_kim schreef:

Ik weet dat t over de 2e pony gaat, maar die was ook te mager en t duurt echt wel maanden voor ze weer goed op gewicht zijn, dat is niet iets wat met n paar weekjes gebeurt is...
En springen met een 3 jarig paard.. waarom in godsnaam? Balkjes lopen om te achterhand sterker te maken oke... maar springen is toch wel echt een hele zware belasting voor een paard wat nog volop in de groei en ontwikkeling is.[/quote]

Ok

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 13:05

Ach van af en toe een laag hindernisje springen gaan ze niet dood. Maar ik zou er wel mee wachten tot het dier helemaal gezond verklaard is. Als het diertje weer helemaal goed is kan het echt geen kwaad om af en toe een laag sprongetje te maken. Ik zou het alleen niet iedere week gaan doen.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 15:16

capopjekop schreef:
Ach van af en toe een laag hindernisje springen gaan ze niet dood. Maar ik zou er wel mee wachten tot het dier helemaal gezond verklaard is. Als het diertje weer helemaal goed is kan het echt geen kwaad om af en toe een laag sprongetje te maken. Ik zou het alleen niet iedere week gaan doen.

Nee doen weg ook niet elke week hoor :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 07:39

ff een vraagje wat zijn AHMA merries en al die andere dingen?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 07:52

AMHA= American Miniature Horse Assiociation. Het stamboek voor minipaardjes dus :D .

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 07:53

Aukelizzy schreef:
AMHA= American Miniature Horse Assiociation. Het stamboek voor minipaardjes dus :D .

Oke dankje _/-\o_ de shet hoort toch ergens anders onder ?
Laatst bijgewerkt door Hillady op 08-05-12 07:55, in het totaal 1 keer bewerkt